معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خبر داد؛

تجلیل از ۱۸۰۰ معلم نمونه توسط بنیاد کرامت رضوی

رئیسیان‌زاده گفت: در طرح «سپاس معلم» که همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در سراسر کشور اجرا می‌شود بیش از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه کشوری مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۶۶۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ - 25April 2024

تجلیل از ۱۸۰۰ معلم نمونه توسط بنیاد کرامت رضویبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «جعفر رئیسیان‌زاده» معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه به منظور پاسداشت مقام معلم معاونت خدمات اجتماعی با همکاری کانون‌های خدمت رضوی طرحی تحت عنوان «سپاس معلم» را اجرا می‌کند، اظهار داشت: در این طرح که در سراسر کشور برگزار خواهد شد از مقام بیش از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه کشوری تقدیر می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه روز معلم هستیم، مقرر شده است جهت خدمت به معلمینی که در استان و یا شهر خودشان کار ویژه‌ای انجام داده‌اند، با نام حضرت رضا علیه‌السلام از آن‌ها تقدیر به عمل آید؛ بر همین اساس برنامه‌ای تحت عنوان طرح سپاس از معلم، به دبیرخانه‌های خادمیاری استانی اعلام شده است.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی تاکید کرد: معلمانی که جزو اساتید پیشکسوت در حوزه‌های آموزش و پرورش، صاحب فعالیت شاخص پژوهشی موفق در تربیت شاگرد دارای مدال و افتخارات ملی، معلمین مفتخر به منصب پدر شهیدی و یا جانباز، رزمنده و ایثارگر، معلمین مبتلا به بیماری خاص و صعب‌العلاج و معلمینی که دارای تمکن مالی دهک‌های پنج و پایین‌تر هستند جامعه هدف این طرح خواهند بود. 

رئیسیان‌زاده بیان داشت: حضور در منزل و محل کار به همراه اهدای بسته تحفه رضوی و غذای متبرک حضرتی به معلمان برگزیده توسط خادمان و خادمیاران رضوی محور اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: اگر معلمان برگزیده تاکنون توفیق تشرف به مشهدالرضا علیه‌السلام را نداشته‌اند فرصت سفر زیارتی به مشهد مقدس به همراه یک نفر اهدا خواهد شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ابراز داشت: این طرح از یازدهم تا پانزدهم اردیبهشت با مشارکت خادمیاران رضوی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها