مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی:

هم‌افزایی مراکز نیکوکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) میزان خدمت‌رسانی به ولی نعمتان انقلاب را ارتقا می‌بخشد

سلم‌آبادی گفت: برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف لازم است مراکز نیکوکاری در کمک به نیازمندان با کمیته امداد امام خمینی (ره) هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ - 25April 2024

هم‌افزایی مراکز نیکوکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) میزان خدمت‌رسانی به ولی نعمتان انقلاب را ارتقا می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «رضا سلم‌آبادی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی، در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی در دیدار با امام جمعه و فرماندار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است این مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

سلم‌آبادی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در فعالیت‌های فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه «محمد عباسی» رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار