با حضور سردار مرادحاجتی صورت گرفت؛

معرفی مشاور فرماندار و نماینده اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در امیدیه

«مهران سبزی والا» از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس امیدیه به عنوان مشاور فرماندار و نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این شهر معرفی و دفتر حفظ آثار دفاع مقدس نیز در محل فرمانداری این شهر افتتاح و آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۶۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰ - 24April 2024

معرفی مشاور فرماندار و نماینده اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در امیدیهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه شورای اداری شهرستان امیدیه امروز در محل فرمانداری این شهر با حضور سردار «علیرضا شیخ رباط» مدیر دانشنامه دفاع مقدس خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «جعفر سلامی» فرماندار شهرستان امیدیه و مسئولین محلی در شهر زادگاه سرلشکر شهید «اسماعیل دقایقی» برگزار شد.

در پایان این جلسه «مهران سبزی والا» از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس امیدیه به عنوان مشاور فرماندار و نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این منطقه معرفی و دفتر حفظ آثار دفاع مقدس نیز در محل فرمانداری این شهر افتتاح و آغاز به کار کرد.

فرماندار امیدیه در ادامه جلسه ضمن تقدیر از زحمات سردار مرادحاجتی بابت انتقال و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام به تپه بام این شهر اظهار داشت: به برکت وجود این فرزند خوشنام وطن، شاهد رونق و توسعه این مکان فرهنگی و ارزشی بر بام امیدیه هستیم.

وی ضمن تقدیر از دستکاه‌های مختلف شهرستان به خصوص شرکت‌های نفتی که در حال اجرای پیوست‌های زیرساختی و فرهنگی پیرامون یادمان این شهید گمنام هستند، گفت: با اتمام طرح و اجرای محوطه سازی در این نقطه، شاهد یکی از باشکوه ترین و زیباترین یادمان‌های شهدا در کشور خواهیم بود و این مجموعه فرهنگی، ورزشی و معنوی کمترین خدمت ما به مردمی است که در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار