بیانیه هیات رزمندگان اسلام قم در حمایت قاطع از اجرای طرح نور

اعضای هیات رزمندگان اسلام قم و پیشکسوتان دفاع مقدس، با صدور بیانیه ای، بطور قاطع از اجرای مستمر طرح نور حمایت کردند.
کد خبر: ۶۶۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷ - 24April 2024

بیانیه هیات رزمندگان اسلام قم در حمایت قاطع از اجرای طرح نوربه گزارش دفاع‌پرس از قم، هیات رزمندگان اسلام استان قم با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت قاطع از اجرای طرح نور فرماندهی انتظامی در برخورد با بی حجابی، بر استمرار این طرح تاکید کرد.

متن کامل بیانیه هیات رزمندگان اسلام قم به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

حجاب یکی از احکام برجسته اسلام است، ما زن را به عفت و عصمت و حجاب دعوت می‌کنیم، حکومت موظف است جلوی حرام الهی را بگیرد. امام‌خامنه‌ای (مدظله العالی)

اکنون که بدنبال تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر پاسداری از فرهنگ حجاب و عفاف و جلوگیری از پدیده شوم بی عفتی و بی حجابی در جامعه، توسط مسئولین و مردم عزمی همگانی بوجود آمده است، حمایت و پشتیبانی بی‌دریغ و همه جانبه خود را از مجریان طرح نور عفاف و حجاب بویژه عزیزان متعهد و انقلابی نیروی انتظامی اعلام نموده و از مسئولان محترم قوای سه گانه انتظار داریم که با قوت و جدیت پشتوانه نیروی انتظامی باشند.

بدیهی است مردم مؤمن و متدین که همواره خواستار برخورد جدی با این پدیده زشت گسترش بی عفتی و دهن کجی به ارزش‌ها و احکام متعالی اسلام و قرآن و نقشه‌های پلید دشمنان قسم خورده نظام در این زمینه بوده و هستند، حامی عزیزان مجری طرح نور خواهند بود.

امیدواریم با توفیق الهی و عزم جزم همه مسئولان و مردم بیش از این شرمنده خون شهدای عزیزمان نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار