رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور:

۷۰ نقطه حادثه در مسیر‌های اربعینی ایمن‌سازی شدند

امانی گفت: در مسیر‌های اربعینی نزدیک به ۱۳۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا امروز توانستیم ۷۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنیم.
کد خبر: ۶۶۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳ - 24April 2024

۷۰ نقطه حادثه در مسیر‌های اربعینی ایمن سازی شدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «داریوش امانی» رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: در مسیر‌های اربعینی نزدیک به ۱۳۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا امروز توانستیم ۷۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنم.

امانی گفت: ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در مجموع در جاده‌های کشور وجود داشت که از یک هزار و ۵۰۰ نقطه که به دولت تعهد داده بودیم در سال گذشته نزدیک به ۷۶۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنیم و برنامه این است که تا پایان این دولت تمام این نقاط حادثه خیز را در سطح جاده‌های کشور برطرف کنیم.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشو با اشاره به نیاز اساسی زائران اربعین به ناوگان حمل و نقل و سهولت در تردد آن‌ها تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در حال برنامه‌ریزی برای واردات و همچنین استفاده از محصولات داخلی در راستای تکمیل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است.

وی افزود: در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم تا بتوانیم از ناوگان حمل و نقل این کشور برای جا به جایی آسان زائران در مرز‌ها استفاده کنیم.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشو درباره مشکلات موجود در مسیر منتهی به مرز شلمچه و ناایمن بودن جاده اهواز به خرمشهر گفت: ما در سال گذشته بیش از ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان طرح برای راه‌های اربعینی تعریف کردیم و امسال هم این طرح ادامه دارد که بخشی از مطالبات پیمانکاران تأمین اعتبار شده است و ایمن سازی جاده اهواز به خرمشهر در اولویت کار ما قرار گرفته تا هم در تکمیل بزرگراه و هم در تأمین روشنایی و رفع مشکلات موجود آن اقداماتی انجام شود که در ایام اربعین حسینی بخشی از آن قابل استفاده باشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها