مسئول نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرند معارفه شد

آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی بنیاد شهید شهرستان هرند با حضور نیک‌بخت معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رفیعی رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بنیاد و خواجه سعیدی فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین هرند در محل فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷ - 23April 2024

مسئول نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرند معارفه شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی بنیاد شهید شهرستان هرند صبح امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور نیک‌بخت معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رفیعی رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بنیاد و خواجه سعیدی فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین هرند در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم حکم مدیرکل بنیاد استان مبنی بر انتصاب «محمود اشکستانی» به وی ابلاغ شد.

متن حکم مسعود احمدی‌نیا بدین شرح است:

نظر به تعهد، شایستگی و توانایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مسئول نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرند» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با بسیج تمام امکانات و سرمایه های بنیاد، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

توفیق جناب عالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار