مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

تشکل‌های معلم‌محور با عضویت ۱۱۵۰۰ معلم در فارس راه‌اندازی می‌شود

«قاسمی» از راه‌اندازی چهار تشکل معلم‌محور با عضویت بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ معلم در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹ - 23April 2024
تشکل‌های معلم‌محور با عضویت ۱۱۵۰۰ معلم در فارس راه‌اندازی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «فرشید قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش فارس در نشست تشکیلاتی تشکل‌های معلم‌محور استان فارس گفت: در راستای بهره‌مندی از خرد جمعی اقدام به راه‌اندازی تشکل‌های معلمی در استان فارس کردیم و در گام نخست توانستیم چهار تشکل معلمان قوی ۱۴۱۴، کنگره استانی معلمان انقلاب اسلامی، معلمان جوان ایران و معلمان راهیان تحول را با عضویت بیش ۱۱ هزار و ۵۰۰ معلم تشکیل دهیم البته این آمار به بیش از ۲۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.
 
وی از ترسیم نقشه راه سه ساله آموزش و پرورش فارس خبر داد و افزود: در این تشکل‌ها سعی کردیم با عضویت معلمان جوان، از ایده‌ها و ابتکارات آن‌ها در ترسیم برنامه سه ساله ترسیم شده بهره‌مند شویم، بنابراین اگر از خرد جمعی در برنامه‌ها استفاده کنیم، قطعاً کار‌های بزرگی انجام می‌شود.
 
قاسمی گفت: شروع کردن، استمرار داشتن همراه، بهبود مداوم، نظم و انضباط و برنامه داشتن، چهار شاخصه‌ای است که در مسیر ترسیم شده تعلیم و تربیت به ما کمک می‌کند تا این راه را با موفقیت طی کنیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اهمیت استفاده از نیرو‌های جوان بیان کرد: وجود مؤثر معلمان جوان در سطح استان، باعث می‌شود تا آموزش و پرورش فارس حرف‌ها برای گفتن داشته باشد، بنابراین نتیجه کار‌ها بسته به تلاش این معلمان دارد.
 
وی با بیان اینکه بینش، دانش، کرامت و مهارت‌هایی که معلمان عضو تشکل‌های معلم‌محور استان از آن برخوردار هستند، می‌تواند الگوی سایر معلمان کشور شود، تصریح کرد: در قله بودن اتفاقی نیست بلکه این ویژگی و تلاش‌ها فراوان است که باعث شده است تا رهبر معظم انقلاب اصطلاح در قله بودن را به استان فارس نسبت دهد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار