رئیس جمهور در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان:

تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد

حجت‌الاسلام رئیسی در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان گفت: تقویت همکاری‌ها میان قوای مسلح ایران و پاکستان صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۶۶۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴ - 22April 2024

تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آوردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس به نقل از بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به دیدار حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رفت.

در این بیانیه آمده است: گفتگو‌ی طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، بویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی مواضع مشترک داشتند.

فرمانده ارتش پاکستان مرز‌های ایران و پاکستان را «مرز صلح و دوستی» توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرز‌های مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

رئیسی اظهار کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فی مابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار