رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران:

پاسخ مقتدرانه سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی مایه عزت ایران اسلامی شد

حجت الاسلام «زارعی کیاپی» گفت: پاسخ مقتدرانه سپاه به جنایات رژیم نامشروع و غاصب صهیونیست مایه عزت ایران اسلامی و امیدواری ملت‌های مظلوم جهان شد.
کد خبر: ۶۶۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸ - 22April 2024

پاسخ مقتدرانه سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی مایه عزت ایران اسلامی شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمداسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در اولین اولین جلسه اخلاق حرفه‌ای در سالجاری با حضور کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برگزار شد، با اشاره به حکمت ۳۸ نهج البلاغه اظهار داشت: از منظر حضرت علی (ع) انسان باید مسلح به صفات عقل و حُسن خلق بوده و غرور و حماقت را از خود دور داشته باشد.

وی افزود: با استناد به همین حکمت، انسان می‌تواند صفات و رفتارش را باهم هماهنگ کند؛ امام علی (ع) به فرزندش امام حسن (ع) توصیه می‌کند که با افراد احمق، بخیل بی‌بندوبار و دروغگو حشر و نشر و ارتباط نباید داشت.

این مسئول ادامه داد: احمق به تصور سود، به تو زیان می‌رساند، بخیل در شرایط سخت تو را تنها می‌گذارد و انسان هرزه تو را ارزان می‌فروشد و فرد دروغگو هم مثل سراب است دور را نزدیک و نزدیک را برای تو دور نشان می‌دهد. پس باید توجه داشت عمل به این حکمت‌های ناب در زندگی خصوصی و اجتماعی باعث خوشبختی انسان‌ها در دنیا و آخرت می‌شود.

حجت الاسلام زارعی کیاپی با گرامیداشت دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به مجموعه نیرو‌های مسلح خود که ضامن امنیت مردم و کشور هستند افتخار می‌کنیم و به خود می‌بالیم نمونه آشکار آن در پاسخ مقتدرانه سپاه عزیز به جنایات رژیم نامشروع و غاصب صهیونیست بوده که مایه عزت ایران اسلامی و امیدواری ملت‌های مظلوم جهان شد و درس بزرگ به مستکبران عالم داد که چنانچه خطایی از آن‌ها سربزند پاسخ نیرو‌های مسلح ما پشیمان کننده خواهد بود خداوند متعال را به این عزت و اقتدار در سایه رهبری حکیم و شجاع امام خامنه‌ای عزیز شاکریم و سربازی در این نظام مقدس برای ما افتخار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار