جانشین فرمانده کل سپاه:

عملیات «وعده صادق» شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی به ارمغان آورد

سردار «فدوی» حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را یکی دیگر از محاسبات غلط جبهه باطل دانست و گفت: آن‌ها حماقت کردند؛ چراکه خدا می‌خواست اقدامات بعدی علیه آن‌ها انجام شود؛ بنابراین عملیات «وعده صادق» برای آن‌ها فضاحت و شکست بزرگی را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۶۶۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴ - 22April 2024

روند پیشرفت انقلاب اسلامی ایران به سرعت رو به جلو است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امشب (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت شهید «سید مهدی جلادتی» که در مسجد احباب‌الحسین (ع) محله اصفهانک تهران برگزار شد، با بیان اینکه ۱۴۰۰ سال از اسلام گذشت، شیعیان امیرالمومنین ذیل فرمان حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و جبهه کاملی پیدا شد تا جبهه حقی تشکیل شود و لواء اسلام را پیگیری کند، اظهار داشت: از طرف دیگر، شیطان بزرگ آمریکا و همه همراهان او هم‌پیمان شدند و جبهه متحد باطل را تشکیل داده و به مخالفت و جنگ با انقلاب اسلامی ایران پرداختند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر این‌که آمریکایی‌ها بار‌ها اعتراف کرده‌اند که تا به‌حال نتوانستند مقابل انقلاب اسلامی یک پیروزی هم به‌دست بیاورند، گفت: از لحاظ توانایی‌های مادی و دنیایی، هیچ تناسبی میان جبهه حق و جبهه باطل نیست و توانایی‌های مادی جبهه باطل خیلی بیشتر از جبهه حق است؛ اما نتایج کاملاً متفاوت است؛ چراکه خداوند فرموده و ضمانت کرده است که همیشه حزب خدا پیروز بوده و هیچ‌وقت حزب شیطان پیروز نیست؛ اما ما بایستی هم خودمان را باور داشته باشیم و هم این‌که حتماً در حزب خدا باشیم.

سردار فدوی با بیان این‌که پیروزی‌های اخیر امت اسلامی، رویارویی حزب خدا و حزب شیطان را برای همه مردم دنیا نمایان کرده است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ در شروع نهضت انقلاب اسلامی، نوک حمله خود را آمریکا و اسرائیل قرار دادند و امروز پس از گذشت ۶۰ سال بیش از ۹۲ کشور جهان، بعد از جنگ غزه تظاهرات کرده و همان صحبت‌ها امام خمینی (ره) را تکرار کردند؛ این یعنی روند انقلاب اسلامی ایران به سرعت رو به جلو است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به محاسبات غلط جبهه باطل پس از آغاز جنگ غزه، گفت: خدا آن‌قدر عقل خبیثان عالم را از آن‌ها گرفته است که نمی‌توانند منافع خود را تشخیص دهند و همه عالم فهمیدند که آن‌ها اشغالگر و تجاوزگر هستند و فهمیدند که ۷۵ سال از صهیونیست‌ها دروغ شنیده‌اند؛ این‌ها برکات روند انقلاب اسلامی است.

سردار فدوی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را یکی دیگر از محاسبات غلط جبهه باطل دانست و تأکید کرد: آن‌ها حماقت کردند؛ چراکه خدا می‌خواست اقدامات بعدی علیه آن‌ها انجام شود؛ بنابراین عملیات «وعده صادق» برای آن‌ها فضاحت و شکست بزرگی را به ارمغان آورد؛ به‌طوری که این پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران در جهان ثبت شد.

وی با تأکید بر این‌که در عملیات «وعده صادق» تنها صهیونیست‌ها مقابل ما قرار نداشتند؛ بلکه آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و... نیز در صحنه بودند و علی‌رغم امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارند، نتوانستند شکست خود را بپوشانند، تصریح کرد: ما در ۴۵ سال گذشته به تکالیفی که خدا برای ما مشخص کرده است، عمل کرده‌ایم و دلیل بسیار محکم آن وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که حضور در صحنه تکلیف ماست و پیروزی را خدا رقم می‌زند، گفت: تکلیف تنها هنگام جنگی پای جان در میان است، نیست؛ بلکه در جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی هم که پای جان در میان نیست، تکالیف باید انجام شود.

سردار فدوی با تأکید بر این‌که خون شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت همراه بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد، تصریح کرد: از زمانی که پهپاد‌ها و موشک‌های ما از مرز عراق رد شد، همه توانمندی‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشور‌های کوچک منطقه پای کار آمدند؛ اما عظمت بزرگی برای ما آفریده شد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که خداوند هیچ تکلیفی را برعهده بندگان خود قرار نگذاشته است که نتوانند آن را انجام دهند؛ بلکه توانمندی‌هایی خدا به بندگان خود داده، بیشتر از میزان تکالیفی است که به گردن آن‌ها نهاده است، تأکید کرد: شهید محمدرضا زاهدی از دوران نوجوانی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روال انجام تکالیف الهی را تا لحظه آخر طی کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار