نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی «اسلام‌آباد» به‌نام «ایران»

رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر پاکستان، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» رونمایی کردند.
کد خبر: ۶۶۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ - 22April 2024

 نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی «اسلام‌آباد» به‌نام «ایران»به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» و «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان، بعدازظهر امروز (دوشنبه) در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

حجت‌الاسلام رئیسی در بدو ورود به پاکستان، با استقبال «ریاض حسین پیرزاده» وزیر کار و مسکن پاکستان و جمعی از مقامات این کشور وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد.

در این سفر دو روزه که با محوریت توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری، گفت‌وگوهای دو جانبه و رایزنی‌های منطقه‌ای با عالی‌ترین مقامات پاکستان انجام می‌شود، وزیر امور خارجه، وزیر کشور، وزیر دفاع، وزیر مسکن، وزیر صنعت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام رئیسی را همراهی می‌کنند.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضایی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار