نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران:

آمریکا شریک اصلی رژیم صهیونیستی در جنایت علیه ملت فلسطین است

ناصر ابوشریف گفت: دولت آمریکا علیه حقوق ملت فلسطین عمل می‌کند و در واقع دشمن اصلی فلسطینیان به شمار می‌رود و از حامیان اصلی دشمن صهیونیستی است که سرزمین‌های اشغالی دست به قتل، کشتار و نژادپرستی علیه ملت فلسطین می‌زند.
کد خبر: ۶۶۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳ - 22April 2024

آمریکا شریک اصلی رژیم صهیونیستی در جنایت علیه فلسطینیان استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران طی گفت‌وگویی اظهار داشت: دولت آمریکا با وتوی پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در زمینه محکومیت اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی نشان داد، تمام قد مقابل عزم و اراده ملت فلسطین ایستاده و خود جزو ادوات و حامیان دشمن صهیونیستی است. علاوه بر این، نشان می‌دهد در مقابل آنچه در غرب آسیا می‌گذرد منافقانه عمل می‌کند؛ آن هم در زمانی که طرح‌هایی همچون راه حل دو دولتی برای حل موضوع فلسطین مطرح می‌شود.

وی افزود: آمریکا در وضعیتی که فلسطینیان با مشکل مواجه هستند، محدودیت‌های شدید مالی علیه فلسطینیان اعمال کرد و در سازمان ملل متحد نیز هر اقدامی انجام می‌دهد تا دیگر کشور‌ها به سمت به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان کشوری مستقل نروند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران عنوان کرد: دولت آمریکا علیه حقوق ملت فلسطین عمل می‌کند و در واقع دشمن اصلی فلسطینیان به شمار می‌رود و از حامیان اصلی دشمن صهیونیستی است که سرزمین‌های اشغالی دست به قتل، کشتار و نژادپرستی علیه ملت فلسطین می‌زند. تاکنون ده‌ها پیش نویس قطعنامه در شورای امنیت به وسیله آمریکا وتو شده، نماینده واشنگتن در سازمان ملل متحد در حال دفاع از رژیم صهیونیستی است و حتی بر جنایت‌های صهیونیست‌ها سرپوش می‌گذارد.

ابوشریف گفت: آمریکا شریک اصلی رژیم صهیونیستی در جنایت علیه فلسطینیان است و همه مواضع، اقدامات و تحرکاتش دال بر این است که منافقانه در حال حمایت از دشمن صهیونیستی هستند. باید بدانیم آمریکا در موضوع فلسطین بی‌طرف نیست و در مقام دشمن ملت فلسطین عمل می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار