معاون استاندار همدان:

شاهکار بی‌نظیر سپاه در عملیات «وعده صادق» دنیا را مبهوت کرد

«رضانیا» گفت: شاهکار بی‌نظیر سپاه در عملیات «وعده صادق» دنیا را مبهوت کرده است. با اقدام مقتدرانه فرماندهان نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه اجتماعی نظام افزایش یافت و انسجام و وحدت در جامعه بوجود آمد.
کد خبر: ۶۶۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲ - 20April 2024

شاهکار بی‌نظیر سپاه در عملیات «وعده صادق» دنیا را مبهوت کردبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان امروز (شنبه) در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان همدان اظهار داشت: عملیات وعده صادق از سوی ایران علیه رژیم صهیونیستی در اندیشکده ها و دانشکده های نظامی جهان تدریس خواهد شد. 

وی افزود: شاهکار بی‌نظیر سپاه دنیا را مبهوت کرده است. با اقدام مقتدرانه فرماندهان نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه اجتماعی نظام افزایش یافت و انسجام و وحدت در جامعه بوجود آمد.

معاون سیاسی استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن قصد محو این اقدام بزرگ را دارد، افزود: آنها قصد التهاب آفرینی در اذهان جامعه نسبت به اقدام مشروع سپاه دارند.

وی گفت: مقابله با هجمه روانی دشمن را وظیفه دستگاه‌های اطلاع رسانی و نخبگان است و تهیه محتوا و انتشار آن برای آگاهی بخشی عمومی و مقابله با عملیات روانی دشمن ضرورت دارد

رضانیا متذکر شد: با کسانی که همسو با دشمن، درصدد خدشه به امنیت روانی مردم باشند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار