مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی است

سردار اسلامی گفت: ارتش با رشادت‌ها و دلاوری‌های خود، امنیت و آرامش را برای مردم ایران به ارمغان آورده و همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.
کد خبر: ۶۶۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹ - 16April 2024

  ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی است سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش، این روز را به آحاد فرماندهان و رزمندگان غیور ارتش سرافراز ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

وی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه از عمر پربرکت خود، همواره با صلابت و اقتدار، حافظ مرز‌های مقدس و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در عرصه‌های مختلف، از جمله دفاع مقدس، مقابله با توطئه‌های دشمنان، کمک به مردم در بلایای طبیعی و سازندگی کشور، نقش‌آفرینی کرده است.

سردار اسلامی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی است، افزود: ارتش با رشادت‌ها و دلاوری‌های خود، امنیت و آرامش را برای مردم ایران به ارمغان آورده و همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرماندهان و رزمندگان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد که این نیرو در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچنان در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار