در مراسم اولین یادواره حماسه سازان عملیات کربلای 5 مطرح شد؛

شهید میرحسینی در هنگام نماز تمام اعضای بدنش می لرزید/ اگر جایی عقب نشینی کردیم با زیاده خواهی دشمن روبرو شدیم

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مولفه پیروزی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:توکل به خدا وارتباط با خدای متعال ، همبستگی و اهداف مشترک، رهبری و هدایت پیامبر گونه امام سه مولفه پیروزی در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸ - 12January 2016

شهید میرحسینی در هنگام نماز تمام اعضای بدنش می لرزید/ اگر جایی عقب نشینی کردیم با زیاده خواهی دشمن روبرو شدیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان ،اولین یادواره حماسه سازان عملیات کربلای 5  با حضور سردار حسین معروفی ، مسئولین ،خانواده های شهدا و آحاد مردم دارالولایه سیستان در مصلی المهدی (عج) زابل برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل در این یادواره اظهار کرد: خدا را شاکریم که در همچین مملکتی نفس می کشیم و خدا را شاکریم که تحت لوای رهبری عزیز، بصیر، بسیجی، مدیر، مدبر، شجاع ،حکیم و فرزانه هستیم.

کیخا افزود: آخرین وصیت شهدا این بوده که امام را تنها نگذارید و آرمان های امام را فراموش نکنید.

امام جمعه زابل گفت: ارزش های انقلاب اسلامی را که میرحسینی ها ، عالی ها و دیگر شهدای ما جان عزیزشان را در این راه فدا کردند این راه را فراموش نکنیم ونگاهمان به ندای ولایت باشد و به منویات مقام معظم رهبری توجه کنیم و مواظب باشیم که دشمن قصد نفوذ نکند.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این یادواره گفت: عملیات کربلای 5 در دوران دفاع مقدس یکی از بزرگترین عملیات هاست و سه مولفه باعث پیروزی شد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مولفه پیروزی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:توکل به خدا وارتباط با خدای متعال ، همبستگی و اهداف مشترک  ، رهبری و هدایت پیامبر گونه امام سه مولفه پیروزی در دوران دفاع مقدس است.

سردار معروفی با اشاره به سردار شهید قاسم میرحسینی گفت: از ویژگی های شهید قاسم میرحسینی که الگوی ما و جامعه است و همه دعا می کنیم به او متصل شویم ،حسن ظن او به خدای متعال بود.

سردار حسین معروفی با بیان خاطراتی از سردار شهید قاسم میرحسینی ادامه داد: شهید میرحسینی در هنگام نماز تمام اعضای بدنش می لرزید، روزی برای ادای نماز در کنار من ایستاده بود و تمام بدنش می لرزید به او گفتم سرما خورده ای گفت نه، میرحسینی از خوف خدا می ترسد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: یک بار در جنگ سر خم نکرد و تنها فرمانده ای که با بلندگو گردان را هدایت می کرد فقط میرحسینی بود و تا لحظه شهادت یک لحظه نلرزید چون فقط از خدا می ترسید.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه زابل نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم ایران با مقاومت و ایستادگی و پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت و رهبری الحمدالله دشمن را در همه صحنه ها ناکام گذاشته اند.

ثمره حسینی بیان کرد: تجربه این را نشان می دهد هر کجا مقاومت و ایستادگی کردیم و بر روی آرمان ها ، ارزش ها و اعتقادات خودمان ایستادگی کردیم، آنجا پیروز شدیم .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار