فرمانده سپاه ناحیه بردسکن؛

حضور در راهپیمایی روز قدس مرهمی بر آلام مردم غزه است

سرهنگ جنیدی گفت: هر کس در هر کجا که است باید به عنوان یک تکلیف شرعی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کند چراکه حضور میدانی آحاد مردم در این راهپیمایی می‌تواند التیامی بر آلام و درد‌های زنان و کودکان غزه باشد.
کد خبر: ۶۵۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ - 04April 2024

حضور در راهپیمایی روز قدس مرحمی بر آلام مردم غزه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در جلسه هماهنگی روز قدس که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بردسکن برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اقدامات اخیر رژیم صهیونسیتی، امسال آحاد مردم با انگیزه مضاعفی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد و ثابت می‌کنند که پشتیبان مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه هستند.

وی افزود: هر کس در هر کجا که است باید به عنوان یک تکلیف شرعی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کند چراکه حضور میدانی آحاد مردم در این راهپیمایی می‌تواند التیامی بر آلام و درد‌های زنان و کودکان غزه باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در ادامه سخنانش ضمن تسلیت شهادت جمعی از مستشاران نظامی توسط رژیم صهیونسیتی گفت: سردار زاهدی از همرزمان سیدالشهدای مقاومت بود و به عنوان یکی از فرماندهان برجسته نقش کلیدی و برجسته‌ای در جبهه مقاومت داشت.

سرهنگ جنیدی خطاب به بعضی از خناثین که می‌گویند جمهوری اسلامی در سوریه چکار میکند، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر از کیان جمهوری اسلامی دفاع نکنیم مجبور هستیم در کرمانشاه با داعش بجنگیم.

وی از محافل قرآنی در سطح شهرستان بردسکن خواست تا در روز پنجشنبه تلاوت آیات قرآن را به روح شهدای غزه و سردار زاهدی و یاران شهیدش هدیه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن شعار امسال روز جهانی قدس را «طوفان الاحرار» ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی نقش مهمی در انتقال مفاهیم دارد، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، اتاق اصناف، آموزش و پرورش، دانشگاه و هیأت مذهبی شهرستان در فضا‌های مجازی از جامعه هدف خود با محوریت روابط عمومی فرمانداری جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها