دبیر کل جنبش جهاد اسلامی:

جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت فلسطین ایستاده است/ حمایت ایران از محور مقاومت و فلسطین بر کسی پوشیده نیست

زیاد نخاله گفت: ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در کنار ملت فلسطین ایستاده است و از مردم فلسطین و مقاومت حمایت می‌کند و بر هیچ کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۶۵۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸ - 30March 2024

جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت فلسطین ایستاده است/ حمایت ایران از محور مقاومت و فلسطین بر کسی پوشیده نیستبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در سفر به تهران ضمن دیدار با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه کشورمان در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار داشت: دیدار مهمی با وزیر خارجه ایران داشتیم که نقش زیادی را در ماه‌های گذشته در نبرد طوفان الاقصی داشتند و در کنار فلسطین و محور مقاومت ایستادند.

نخاله ادامه داد: دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در تبیین مواضع مقاومت فلسطین و حمایت از آن داشت و این چیزی بود که انتظار آن را داشتیم.

وی تاکید کرد: ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در کنار ملت فلسطین ایستاده است و از مردم فلسطین و محور مقاومت حمایت می‌کند و این بر هیچ کسی پوشیده نیست.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: از جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم که همواره در کنار عدالت و ملت مظلوم فلسطین ایستاده و از مردم فلسطین حمایت می‌کند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی افزود: پایداری ملت فلسطین نمونه برجسته‌ای برای همه ملت‌های جهان خواهد بود و مطمئن باشید در پایان نبرد طوفان الاقصی پیروزمندانه با شما دیدار خواهیم کرد.

وی یادآور شد: از رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقامات و مسؤلین و ملت ایران صمیمانه تشکر می‌کنیم که همواره ما را حمایت می‌کنند. من به شما وعده میدهم که ما پیروز این نبرد خواهیم بود.

نخاله گفت: ما می‌دانیم که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار مقاومت فلسطین ایستاده و بهای آن را هم پرداخته است و تحریم‌های زیادی نیز علیه ایران برای دفاع از حقوق فلسطین وضع شده است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: ایران پشتیبان ملت فلسطین است و این مساله ساده نیست که فلسطین پایداری مبارک در طوفان الاقصی را بتواند ادامه دهد، حمایت واضح جمهوری اسلامی ایران در همه سطوح طی سال‌های مختلف بوده است.

انتهای پیام/ ۲۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار