شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسید

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از آغاز جنگ تاکنون ۳۲۷۰۵ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۵۱۹۰ هم زخمی شدند که ۷۳ درصد از مجموع شهدا و مجروحان، زن و کودک هستند.
کد خبر: ۶۵۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ - 30March 2024

جنگ علیه غزه وارد روز ۱۷۶ شد/ ۳۲۶۲۳ نفر تاکنون به شهادت رسیدندبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، صهیونیست‌های جنایتکار طی ساعات اخیر بار‌ها اقدام به بمباران مناطق مختلف نوار غزه کردند و مقاومت نیز همچنان به رویارویی با آن‌ها به ویژه در اطراف بیمارستان شفا در غزه ادامه می‌دهد.

ططبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از آغاز جنگ تاکنون ۳۲۷۰۵ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۵۱۹۰ هم زخمی شدند که ۷۳ درصد از مجموع شهدا و مجروحان، زن و کودک هستند، به عبارت دیگر ۱۴ هزار و ۳۵۰ نفر از شهدا کودک و ۹ هزار و ۴۶۰ نفر هم زن هستند و ۲۸ کودک نیز بر اثر گرسنگی به شهادت رسیدند؛ همچنین نزدیک به ۸۰۰۰ نفر هم همچنان مفقود و زیر آوار هستند.

حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه طی ساعات اخیر به این شرح بوده است:

حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شرق رفح در جنوب نوار غزه و اطراف بیمارستان ناصر در خان یونس، هدف قرار دادن فلسطینیان در صف انتظار دریافت کمک‌های بشردوستانه در خیابان صلاح الدین در شرق غزه توسط صهیونیست‌ها که منجر به زخمی شدن تعدادی از مردم شد.

همچنین نظامیان اسرائیلی تعدادی خانه را در اطراف بیمارستان ناصر در خان یونس منفجر کردند و جنگنده‌های اسرائیلی مناطقی را در استان غزه و شمال مورد اصابت قرار دادند.

هم زمان شلیک گسترده خودرو‌های زرهی اسرائیلی به سمت بیمارستان ناصر در خان یونس نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار