مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خبر داد؛

برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر در گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س)

«کریمی» گفت: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی تهران جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر در گلزار شهدای تهران، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهشت زهرا (س) و هیأت‌های مردمی در گلزار شهدا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ - 28March 2024

برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر در گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س)به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «اصحاب کریمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در رابطه با برگزاری مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای تهران، اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی تهران جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر در گلزار شهدای تهران، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهشت زهرا (س) و هیأت‌های مردمی در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مادحین به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت.

کریمی گفت: برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین همزمان با شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار