رئیس پلیس آگاهی فراجا:

کشف بیش از ۹۰ درصد جرایم جنایی در سال ۱۴۰۲ / ۱۸ هزار مال‌خر دستگیر شدند

سردار قنبری به عملکرد یکساله پلیس آگاهی در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: از افتخارات پلیس آگاهی در سال گذشته کشف ۹۲درصدی جرایم جنایی و کشف ۹۵ درصدی قتل‌ها در کشور بود.
کد خبر: ۶۵۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳ - 23March 2024

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی فراجا در جلسه قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی اظهار داشت: راه‌اندازی گشت‌های ویژه پلیس آگاهی و به انجام رساندن اجرای طرح پایش هوشمند الکترونیکی مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای که از اقدامات موثر پلیس در پیشگیری از وقوع سرقت است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا ادامه داد: در سالی که گذشت کارکنان پلیس آگاهی در سراسر کشور کارنامه خوبی را نمایش گذاشتند که برای ما در مسیر خدمتگزاری به مردم بسیار حائز اهمیت است و ما همچنان باید به نقطه مطلوب دست یابیم که این مهم از اهداف مجموعه پلیس آگاهی در ارتقای سطح امنیت و آرامش شهروندان است و خواست مردم نیز هم این است

وی به عملکرد یکساله پلیس آگاهی در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: از افتخارات پلیس آگاهی در سال گذشته کشف ۹۲درصدی جرایم جنایی و کشف ۹۵ درصدی قتل‌ها در کشور بود.

سردار قنبری بر آمادگی توأم با هوشیاری پلیس آگاهی در ماموریت‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: شتاب در هوشمندسازی پلیس آگاهی در کشف جرم از اولویت‌های پلیس آگاهی در سال جدید خواهد بود، زیرا جامعه به سمت هوشمندسازی رفته و پلیس آگاهی به عنوان یک پلیس حرفه‌ای و تخصصی در کشف جرائم در حوزه هوشمندسازی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

کشف بیش از ۹۰ درصد جرایم جنایی در سال ۱۴۰۲ / ۱۸ هزار مال‌خر دستگیر شدند

دستگیری ۱۸ هزار نفر مال‌خر در سال گذشته

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به دستگیری ۱۸ هزار مال‌خر در سال گذشته در سراسر کشور تصریح کرد: اجرای طرح های مبارزه با سرقت و طرح دستگیری مال‌خران و دیگر طرح های اجرایی پلیس آگاهی بسیار موفقیت آمیز بوده و به امید در سال جدید باید هر چه بیش تر تقویت و نظارت شود.

سردار قنبری گفت: اجرای طرح پایش هوشمند الکترونیکی سارقان حرفه ای و سابقه‌دار کار بسیار بزرگی بود که در سه استان کشور عملیاتی شد که این طرح در کنترل و پیشگیری از سرقت بسیار مؤثر خواهد بود و مردم بدانند امنیت خط قرمز پلیس بوده و ما به عنوان میراث‌دار ۱۴ هزار شهید فراجا از امنیت مردم تا پای جان دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار