رییس جمعیت هلال‌احمر مطرح کرد؛

کسب مصوبه خرید ۱۵۰۰ خودروی نجات در سال جدید

کولیوند گفت: در سال جدید مصوبه خرید هزار و ۵۰۰ خودروی نجات را کسب کردیم و حدود ۹۰ خودروی اداری خریداری شده است.
کد خبر: ۶۵۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷ - 22March 2024

کسب مصوبه خرید ۱۵۰۰ خودروی نجات در سال جدیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «پیرحسین کولیوند» رییس جمعیت هلال‌احمر در بازدید از پایگاه امداد و نجات چیتگر، اظهار داشت: طرح ملی نوروزی جمعیت هلال‌احمر امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و مورد لطف و عنایت ویژه خداوند قرار گرفتیم زیرا که تقارن این طرح با آغاز ماه مبارک رمضان است و ارزش خدمت در این ماه به ویژه در شب‌های قدر هزار برابر خواهد بود.

کولیوند افزود: خدمت رسانی جمعیت هلال‌احمر برای زمانی است که افراد کم برخوردار نیاز به کمک دارند، اعضای جمعیت هلال احمر نیز با ایثار و فداکاری خود که روز به روز در حال رشد است، در خدمت هموطنان هستند که این امر بسیار ارزشمند است. قدردان زحمات برادران و خواهرانی هستیم که در این ایام از تفریح و استراحت خود گذشتند تا به مردم خدمت کنند.

رییس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: خانواده اعضای جمعیت هلال‌احمر نیز به نوعی ایثارگر محسوب می‌شوند زیرا که حتی در تعطیلات نوروز هم به دور از آن‌ها در پایگاه‌ها و پست‌های نورزی در حال خدمت رسانی هستند و آن‌ها کمک می‌کنند تا اعضای هلال احمر مشکل و گرفتاری فرد دیگری را حل کنند و این برای ما خیلی ارزشمند است.

وی اضافه کرد: خدمت صادقانه و بی منت برای ما خیلی مهم است زیرا رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت و اگر هدفمان رضای خدا باشد، هر فردی که در مسیر قرار گیرد رضایت پروردگار را موجب خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه وظیفه ما حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی این نهاد است و ضروری است تمام تلاش خود را برای اقتدار جمعیت هلال احمر انجام دهیم تصریح کرد: در سال جدید خیلی از مسئولان کشور به صورت حضوری و تلفنی از خدمات هلال‌احمر قدردانی کردند و این اقدام نشان می‌دهد که فعالیت هلال‌احمر در کشور دیده می‌شود.

وی به موضوع رفاهی کارکنان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را در بهبود امور رفاهی کارکنان و اعضای داوطلب هلال‌احمر انجام دادیم و سعی می‌کنیم این روند ادامه داشته باشد. در سال ۱۴۰۰ سرانه رفاهی محدودی داشتیم که این رقم در سال گذشته و امسال افزایش قابل توجهی داشته و خواهد داشت.

کولیوند بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر در برنامه ششم توسعه، تقریباً نقش قابل توجهی نداشت در حالی که در برنامه هفتم توسعه در چهار مورد از جمله موضوع استخدام، مباحث مالی، یک درصد واردات خودرو و موتورسیکلت برای خرید آمبولانس و خودرو نجات سهم دارد.

وی اضافه کرد: در سال جدید مصوبه خرید ۱۵۰۰ خودرو نجات را کسب کردیم و حدود ۹۰ خودرو اداری خریداری شده است.

کولیوند با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا توان ظرفیت هلال احمر را به روز کنیم، اظهار کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در امور رفاهی کارکنان و اعضای داوطلب تغییرات مثبتی ایجاد کنیم. برای بازنشستگان نیز موارد رفاهی قابل توجهی در برنامه‌ها در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار