رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

گروه‌های مقاومت با الهام از فرهنگ دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کند

حجت‌الاسلام صادقی گفت: امروز فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته و گروه‌های مقاومت با الهام از آرمان‌های انقلاب اسلامی با استکبار جهانی مبارزه می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۴ - 23March 2024

گروه‌های مقاومت با الهام از فرهنگ دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کندحجت‌الاسلام والمسلمین «هادی صادقی» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و تمام‌شدنی نیست، اظهار داشت: همگان باید بدانند که ما دائماً در حال جهاد هستیم و باید روحیه جهادی و دفاعی مقدسی خود را حفظ و تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام صادقی افزود: امروز فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته و گروه‌های مقاومت با الهام از آرمان‌های انقلاب اسلامی با استکبار جهانی مبارزه می‌کنند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه یادآور شد: فرهنگ دفاع مقدس در بین نیرو‌های مقاومت توسعه یافته و مبارزان یمنی و مردم غزه امروز با الگوگیری از این فرهنگ در صحنه‌های نبرد حاضر شده‌ و مقابل استکبار جهانی و صهیونیست‌ها ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مجاهدان فلسطینی در غزه با الهام از فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی جرأت و قدرت پیدا کردند و صهیونیست‌ها را در باتلاق فرو بردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار