در رزمایش نوروزی دستگاه‌های خدماتی؛

سردار رادان: با متخلفین رانندگی بدون اغماض و گذشت برخورد خواهد شد

فرمانده کل انتظامی با تاکید بر اینکه برای حفظ حقوق ۹۰ درصد جامعه با تخلفات رانندگی بدون اغماض و گذشت برخورد خواهد شد از مسئولان خواست تا با اصلاح قانون، هزینه تخلفات رانندگی را افزایش دهند.
کد خبر: ۶۵۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 10March 2024

با متخلفین بدون اقماض و گذشت برخورد خواهد شدفرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از مسئولان خواست تا با اصلاح قانون هزینه تخلفات رانندگی را افزایش دهند.به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی امروز (یکشنبه) در رزمایش نوروزی دستگاه‌های خدماتی، اظهار داشت: شعار ما در انتظامی کل کشور برای سال جدید «آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت» است و تمامی نیروهای ما در خدمت مردم هستند. 

سردار رادان با بیان اینکه امسال نیروهای خدمات رسان سفر با زبان روزه در راه ‌و شهر و جاده به ملت و مردم کشور خدمت خواهند کرد، گفت: در برابر این حقوق که توفیقی برای خدمتگذاران مردم کمترین توقع تکلیف و انجام تکلیف است. 

فرمانده کل انتظامی بر قبول تکلیف از سوی مردم تاکید کرد و افزود: این تکلیف رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که انجام این تکلیف نه تنها دستمزد خدمت خادمان است بلکه امنیت سفر را برای خانواده ها نیز فراهم می‌کند. 

سردار رادان تعداد متخلفان حوادث راهنمایی و رانندگی را کمتر از ۱۰ درصد عنوان کرد و افزود: برای حفظ حقوق ۹۰ درصد جامعه با متخلفان بدون اغماض و گذشت برخورد خواهد شد و این برخورد عین خدمت است. 

مقام ارشد انتظامی کشور گفت: از مردم شریف می خواهیم تا با همکاری و رعایت قوانین خود سفری ایمن را برای خود و دیگران و همچنین هدیه ای برای پلیس و خدمتگذارانشان داشته باشند. 

وی از مسئولان کشور خواست تا با افزایش هزینه متخلفان رانندگی و اصلاح قانون از تحمیل اراده متخلفان به بیش از ۹۰ درصد مردم جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار