ده‌ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری بازداشت شدند

در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، گروه‌های مردمی به مقاومت در برابر اشغالگران پرداختند.
کد خبر: ۶۵۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ - 04March 2024

ده‌ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری بازداشت شدندبه گزارش گروه بین‌الملل‌ دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیست به تجاوز‌های خود ضد فلسطینی‌های کرانه باختری در بخش‌های مختلف این منطقه ادامه دادند. در مقابل، نیرو‌های مقاومت فلسطین به ایستادگی خود در برابر ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ادامه می‌دهند. در همین رابطه یک بلدوزر اشغالگران در جریان حمله به شهر طولکرم با یک بمب دست ساز هدف قرار گرفت.

در حمله مذکور تعداد زیادی از نیرو‌های اشغالگر مشارکت داشتند که به اردوگاه نور شمس در طولکرم حمله و اقدام به تخریب زیرساخت‌های آن کردند.

نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی همچنین به منطقه یعبد واقع در جنوب غربی جنین در کرانه باختری یورش بردند.

در منطقه البیره نیز درگیری‌هایی میان نظامیان صهیونیست و نیرو‌های مقاومت اسلامی به وقوع پیوست.

ارتش اشغالگر صهیونیست در یورش به الخلیل وقتی با مقاومت مردمی نیرو‌های فلسطینی مواجه شد، ضمن بازداشت ۲۰ شهروند فلسطینی که بیشتر آن‌ها جزو اسرای آزاد شده بودند، از این منطقه عقب‌نشینی کرد.

نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی از چندین محور و با تعداد زیادی خودروی نظامی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند. منابع مطبوعاتی درباره درگیری‌ها در کرانه باختری گزارش دادند که درگیری‌ها در مجاورت منزل شهید معاذ المصری در نابلس آغاز شد و پس از یورش اشغالگران، نیرو‌های فلسطینی نیز با شلیک بمب‌های دست ساز به سمت خودرو‌های اشغالگران به تجاوزات و یورش آنان پاسخ دادند.

اشغالگران همچنین محله المخفیه در نابلس را محاصره کردند، به خانه شهید معاذ المصری یورش بردند و ساکنان آن را به اجبار تخلیه کردند.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که در برابر یورش نظامیان صهیونیست به شهر قلقیلیه ایستادگی کرده و به سمت آن‌ها تیراندازی کرده‌اند.

این گردان‌ها همچنین از ادامه حملات موشکی خود به شهر عسقلان خبر دادند. این حمله با موشک‌هایی از نوع «کی ان ۱۰۳» صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار