کتاب «دختر رودخانه‌ها» نامزد جایزه کتاب سال دفاع مقدس شد

کتاب «دختر رودخانه‌ها» با تصویرگری زهره یاری که توسط نشر یاران رضا علیه‌السلام وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به زیور طبع آراسته شده به عنوان نامزد جایزه کتاب سال دفاع مقدس در زیر گروه تصویرگری کتاب کودک و نوجوان معرفی شد.
کد خبر: ۶۵۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ - 03March 2024

کتاب «دختر رودخانه‌ها» نامزد جایزه کتاب سال دفاع مقدس شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، دبیرخانه بیست و یکمین دوره جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس (جایزه کتاب سال دفاع مقدس)، از میان کتاب‌های رسیده و تأیید شده در «گروه هنرها» و سه زیرگروه آن، ۱۳ عنوان کتاب را به عنوان نامزد معرفی کرد.

هیأت داوران شاخه «تصویرگری کتاب کودک و نوجوان»، از میان ۱۱۰ عنوان کتاب مصور کودک و نوجوان که به دبیرخانه رسیده و تأیید شده بود، با تأکید بر انتخاب تصویرگر از میان کتاب‌های خوب در محتوا و تأیید شده توسط داوران «گروه آثار کودک و نوجوان» شش عنوان کتاب را به عنوان نامزدهای دریافت جایزه این دوره انتخاب کردند که کتاب «دختر رودخانه‌ها» از جمله این عناوین است.

 «دختر رودخانه‌ها» که به زندگی شهیده «سهام خیام» دانش‌آموز ۱۲ ساله اهل هویزه می‌پردازد به قلم منیره هاشمی به رشته تحریر درآمده است و تصویرگری آن را زهره یاری بر عهده داشته و نشر یاران رضا (ع) وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به زیور طبع آراسته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار