دعوت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور از آحاد ملت برای شرکت در انتخابات

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با انتشار پیامی از آحاد ملت ایران برای حضور در انتخابات دعوت به‌عمل آورد.
کد خبر: ۶۵۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 29February 2024

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با انتشار پیامی از آحاد ملت برای حضور در انتخابات دعوت به‌عمل آورد. 

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: السُّکُوتُ عِنْدَ الضَّرُورَةِ بِدْعَةٌ... الْأُمُورُ مَرْهُونَةٌ بِأَوْقَاتِه؛ سکوت در وقت ضرورت بدعت است‏... کارها، گروگان زمانهاى خود هستند. (بحارالانوار، ج ۷۴، ص ۱۶۵)

چهل و پنج بهار از استقرار حکومت توحید در خاک سرزمینی کهن و به قدمت تاریخ می‌گذرد و این بنای رفیع با بنیانی مرصوص، به پاس مجاهدت مردان و زنانی که با صفوف به هم پیوسته در همه بزنگاه‌ها با تأسی به نائبان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های مختلف و سپری کردن ملایمات و ناملایمات گوناگون، مظلوم، اما مقتدر، ملجأ مظلومان و مستضعفانی است که وعده استخلاف زمین به آن‌ها داده شده است؛ و امروز چشمان همه عالمیان، مظلوم و ظالم، به ام القرای مقاومت دوخته شده است؛ مظلوم امیدوار و ظالم آزمند و حریص! و این ماییم که با حضورمان آرامبخش دل‌های تفدیده از ظلم ظالمانیم و یا با سکوتمان یاری‌گر ظالمان و مستکبران! و این ماییم که با حضورمان دوقطبی‌های رایج عالم را برای همیشه پایان بخشیده ایم و پشت ابرقدرت‌های عالم را بر خاک کوفته ایم.

هرچند ذائقه بسیاری از ما به خاطر تحریم‌های خارجی و بدتر از آن تحریم‌ها و حرمان‌های داخلی، تلخ است، اما گاه آن است که با حضوری شایسته و انتخابی صحیح، نشان دهیم آینده از آن ماست و این ماییم که آینده را می‌سازیم؛ إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ (رعد: ۱۱)

گاه آن است که با حضور خود مشروعیت بخش هویت دینی و ملیمان باشیم و از کیان و حریم امن کشورمان پاسبانی کنیم و دور نیست تجربه‌هایی، چون یوگوسلاوی و لیبی و افغانستان و سوریه و عراق و...!

گاهِ آن است که با لبیک گفتن به ندای وحدت‌بخش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی، یادگار امام رضوان الله تعالی علیه و شهیدان به خون خفته را پاس داریم و با عزمی جزم و به میدانی رزم آمده و مدافع حرم جمهوری اسلامی ایران گردیم و پوزه حرامیانی که به تجزیه و ذلت ما چشم دوخته‌اند را به خاک مالیم.

گاهِ آن است که با خروش خود، چون همیشه چشم فتنه‌های در انتظار را کور کنیم؛ و اینک با رای من و تو فصل دیگری از حماسه، آغاز خواهد شد؛ حماسه‌ای برای حضور و حضوری برای ظهور!

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها