انتقال حداقل ۱۰ نظامی زخمی اسرائیلی به بیمارستان سوروکا

حداقل ۱۰ نظامی اسرائیلی مجروح دیگر به تازگی به بیمارستان سوروکا انتقال داده شده‌اند.
کد خبر: ۶۵۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ - 26February 2024

انتقال حداقل ۱۰ نظامی زخمی اسراییلی به بیمارستان سوروکابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، بیمارستان سوروکا در منطقه اشغالی النقب اشغالی اعلام کرد ۱۰ نظامی اسرائیلی مجروح دیگر در نبرد‌های نوار غزه به این بیمارستان منتقل شدند که حال ۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

امروز همچنین خبرگزاری شهاب به نقل از یک منبع میدانی اعلام کرد مجاهدان گردان‌های قسام گروهی ۱۵ نفره از نظامیان اشغالگر اسراییلی را پس از ورود به داخل خانه‌ای در منطقه عبسان بزرگ در شرق خان‌یونس با راکت ضدنفر هدف قرار داده سپس با آن‌ها درگیر شدند و تمامی این نیرو‌ها را به قتل رسانده و زخمی کردند.

ساعاتی پیش از این نیز، گروهان‌های قدس اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی را در منطقه قلبه ۲۲ در شرق گورستان شرقی در جبالیا با موشک هدایت شونده ۱۰۷ هدف قرار داده که در این عملیات شماری از نیرو‌های اسرائیلی کشته و زخمی شدند. همزمان، ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۳ نفر از نیرو‌های تیپ گعفاتی در نوار غزه خبر داده است. تیپ گعفاتی شامل نیرو‌های نخبه ارتش رژیم صهیونیستی است. ارتش صهیونیستی تاکید کرد شمار کشته‌های این رژیم از آغاز حمله زمینی به غزه به ۲۴۰ نفر افزایش یافته است. البته این آماری است که ارتش رژیم صهیونیستی رسماً به آن اعتراف کرده و شمار حقیقی تلفات این رژیم بسیار بیشتر از آمار‌های اعلامی است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار