در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

امیر سهرابی: خبرگزاری دفاع مقدس در مسیر نورانی شهدا حرکت می‌کند/ ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات وظیفه همگانی است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات وظیفه همگانی است، گفت: فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس نیز در مسیر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که بر همین اساس تمامی فعالیت‌ها و اخبار این خبرگزاری دارای برکت است.
کد خبر: ۶۵۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ - 21February 2024

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: خبرگزاری دفاع مقدس در میان سایر خبرگزاری‌ها الگو شده استامیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اظهار داشت: نمایشگاه رسانه‌های ایران نوعی رزمایش رسانه‌ای است که موجب هم‌افزایی اهالی رسانه و ایجاد تعامل بیشتر با فضای رسانه‌ای کشور می‌شود.

امیر سهرابی حضور در نمایشگاه رسانه‌های ایران را فرصت شناساندن هرچه بیشتر خبرگزاری دفاع مقدس به مجموعه رسانه‌ای کشور و جذب مخاطب بیشتر دانست و تصریح کرد: خبرگزاری دفاع مقدس رسانه‌ای تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس است که می‌تواند برای سایر رسانه‌ها مرجعی معتبر باشد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه فعالیت در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارزشمند است، گفت: فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس نیز در مسیر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که بر همین اساس تمامی فعالیت‌ها و اخبار این خبرگزاری دارای برکت است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن از هر حربه‌ای برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند، گفت: همانطور که فرمانده معظم کل قوا بار‌ها تاکید فرموده‌اند؛ دشمنان به‌صورت مستقیم مردم را از حضور در انتخابات نهی نمی‌کنند، بلکه به‌صورت غیرمستقیم و توسط رسانه‌های خود به‌دنبال القای یاس و ناامیدی هستند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.

امیر سهرابی در پایان با تاکید بر اینکه ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات وظیفه همگانی است، انتخابات را حق اجتماعی مردم ایران دانست و تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه‌ جدیدی را رقم خواهند زد. 

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار