فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

حماسه نیروی هوایی در ۱۹ بهمن کمر رژیم‌ پهلوی را شکستند

سردار فدا با تبریک ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: این حماسه کمر رژیم پهلوی را شکست.
کد خبر: ۶۴۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 07February 2024

حماسه نیروی هوایی در ۱۹ بهمن کمر رژیم‌ پهلوی را شکستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار «مجتبی فدا» امروز در همایش وحدت نیروهای مسلح اصفهان به مناسبت روز نیروی هوایی در پایگاه شهید بابایی اصفهان، اظهار داشت: حماسه ۱۹ بهمن اقدام بزرگ و ارزشمندی بود که کمر رژیم پهلوی را شکست.

وی ادامه داد: هیچ کس همانند امام خمینی (ره) ارتش را نشناخته بود و ایشان می‌دانستند که بدنه ارتش افرادی متدین، مسلمان و انقلابی هستند.

سردار فدا با اشاره به وحدت نیروهای مسلح، اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح تحت فرمان فرمانده کل قوا با اتحاد آماده دفاع از کیان اسلامی هستند و این وحدت دشمن شکن و‌ خواری در چشم دشمنان اسلام است.

وی با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی فرصتی را فراهم ساخت که ظرفیت‌های مردم ایران شکوفا شود و لذا امروز شاهد هستیم ظرف چند هفته اخیر چهار ماهواره ساخته شده در داخل با توان داخلی در مدار قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به نقش شهدای انقلاب پیروزی‌های امروز، گفت: شهدای انقلاب بدون هیچ دریافتی از آینده، صرفا برای عمل به تکلیف به وظیفه عمل کردند و لازم است یاد و راه آنها گرامی داشته شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، خاطر نشان کرد: قطعا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مانع اجرایی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد و‌ انتخاباتی قوی و پرشور مجلسی قوی و توانمند برای رفع مشکلات جامعه و امنیت را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار