رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تأکید کرد؛

استمرار طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر

سردار «کاکاوند» گفت: طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر برای افزایش احساس امنیت در جامعه استمرار خواهد داشت.
کد خبر: ۶۴۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ - 05February 2024

استمرار طرح جمع آوری معتادین متجاهر برای افزایش احساس امنیت در جامعهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایرج کاکاوند» در همایش رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا که در سالن فجر ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا ایام‌الله دهه فجر و ماه رجب را به همه همکاران تبریک می‌گویم و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس و انتظامی و به ویژه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر را گرامی می‌دارم.

سردار کاکاوند افزود: هر سال همایش رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر با هدف بررسی عملکرد یک سال گذشته و نیز بررسی فرصت‌های پیش روی این پلیس و حوادث و برنامه‌های آتی انجام می‌شود که خوشبختانه با بهره‌گیری از تدابیر فرمانده کل انتظامی شاهد اتفاقات خوب در این زمینه از جمله جمع‌آوری معتادین متجاهر و نیز برخورد با خرده‌فروشان انجام گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با فروشندگان مواد مخدر روان‌گردان در فضای مجازی اضافه کرد: این مواد امروزه در قالب قرص‌های لاغری و نیز دارو‌های روان‌گردان به مردم عرضه می‌شوند که این پلیس با همکاری سایر بخش‌ها اقدام به شناسایی و انهدام چندین باند در این حوزه کرده است.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فراجا توجه به امر آموزش را از دیگر برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر برشمرد و افزود: بدون تردید با توجه به آموزش‌های تخصصی به کارکنان در این بخش شاهد افزایش کشفیات در این حوزه خواهیم بود و از تاکیدات ما در این حوزه، مقابله هدفمند و منسجم است.

سردار کاکاوند با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۵۰۰ تن مواد مخدر در سطح کشور کشف شده است که بیشترین و مهم‌ترین بخش آن به حوزه مواد روان‌گردان شیشه برمی‌گردد، گفت: قریب به ۱۹ درصد در کشفیات مواد روانگردان و شیشه نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم و این میزان کشفیات در حالی انجام شده که اقدامات ما متمرکز بر مرز‌ها و اقدامات اطلاعاتی بوده است.

وی با تاکید بر جمع‌آوری معتادین متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان و استمرار این طرح افزود: این موضوع از تاکیدات فرمانده کل انتظامی است و تلاش خواهیم کرد که تدابیر وی در این زمینه محقق شود و خوشبختانه در جمع‌آوری معتادین متجاهر قریب به ۱۱۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خاطرنشان کرد: در زمینه دستگیری خرده‌فروشان که یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان محسوب می‌شود نیز افزایش ۴۲ درصدی دستگیری‌ها را داشته‌ایم و خوشبختانه در این حوزه شاهد افزایش رضایتمندی مردم هستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها