نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

ملت ایران همچنان بر عهد خود با شهدا پایبند هستند

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: امروز با شهدا عهد می‌بندیم که در صحنه‌هایی که باید حضور پیدا کنیم، نظیر صحنه فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین و انتخابات که صحنه حضور شکوهمند ملت برای کورکردن چشم دشمن و خفاشان شب‌پرستی است که با قدرت تبلیغاتی خود به‌دنبال عدم حضور مردم هستند، شرکت خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۴۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ - 04February 2024

ملت ایران همچنان بر عهد خود با شهدا پایبند هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز با حضور در اداره کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار داشت: ما برای عاقبت‌بخیری خودمان، پاسخگویی در پیشگاه خداوند منان و سربلندی نزد شهدا در راه انقلاب اسلامی خواهیم ماند و به‌لطف خدا مشکلات را حل خواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز با شهدا عهد می‌بندیم که در صحنه‌هایی که باید حضور پیدا کنیم، نظیر صحنه فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین و انتخابات که صحنه حضور شکوهمند ملت برای کورکردن چشم دشمن و خفاشان شب‌پرستی است که با قدرت تبلیغاتی خود به‌دنبال عدم حضور مردم هستند، شرکت خواهیم کرد.

وی در ادامه با تبریک دهه مبارک فجر، بیان کرد: بزرگترین حادثه عالم بشریت در ۲۷ام ماه مبارک رجب، یعنی بعثت پیامبر عظیم الشأن (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)، اتفاق افتاده است، پیامبری که کتاب او مهیمن بر کتب آسمانی قبل و دین آن حضرت دینی است که خداوند متعال به‌عنوان برنامه زندگی و هدایت بشر تا پایان عالم قرار داده است. از همین رو اسلام بزرگترین دین بشریت است که پیش و پس از آن دینی بدین بزرگی نیامده است و و اداره عالم هم تا ابد به‌دست جانشینان ایشان آن حضرت و براساس همین مبعث است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه در ایامی قرار دادیم که بزرگترین انقلاب قرن، یعنی انقلاب اسلامی ایران، در آن واقع شده است، گفت: این انقلاب در شرایطی اتفاق افتاد که ابرقدرت‌های غرب و شرق با سرلوحه قراردادن ارزش‌ها و اهداف مادی و سرمایه‌داری صرف، فاتحه دین و الوهیت را خوانده بودند. این پیروزی پربرکت در دورانی رخ داد که صدهزار مستشار آمریکایی در اینجا حق توحش می‌گرفتند و حکومت می‌کردند و باتصویب قانونی مانند کاپیتولاسیون، به‌دنبال تحقیر ملت ما بودند.

وی با مروری بر شرایط ایران در دوران طاغوت، اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی از همه جوانب به سایر کشورها وابسته بودیم و در داخل کشور فساد و تباهی و سیاهی موج می‌زد. انقلاب اسلامی نسخه‌ای از همان بعثت رسول اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) است که در دوران تاریک طاغوت به‌مانند نوری درخشید و امروز پرتو آن به تمام جهان رسیده است. این همان وعده رسول‌الله است که فرمود «قوم سلمان فارسی اسلام را مجدداً زنده می‌کنند» و دیدیم امامین انقلاب، یعنی فرزندان آن حضرت از دیار سلمان، با قیام خود اسلام را در کشور ایران احیا کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری با اشاره برکات انقلاب اسلامی، عنوان کرد: خدا را شاکریم که امروز در کشور ما قوانین براساس اصول اسلام وضع می‌شوند و قضات ما نیز برپایه قانون اسلام، سیره و سنت حضرت رسول اکرم و فرزندان طاهرین ایشان (علیهم‌السلام) حکم می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ضمن قدردانی از تلاش کارکنان دستگاه قضا، عنوان کرد: خوشا به سعادت مجاهدانی که در سکوت و خاموشی برای رسیدگی بهتر به امور مردم تلاش می‌کنند. این کوشش‌ها نزد خداوند متعال دیده می‌شود و محفوظ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار