حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه:

مهم‌ترین راهکار‌های شکوفایی اقتصادی مجلس قوی است

حجت‌الاسلام محمدی گفت: یکی از مهم‌ترین راهکار‌های شکوفایی اقتصادی در برون رفت از گرانی‌ها و تورم، مجلس قوی است.
کد خبر: ۶۴۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ - 04February 2024

مهم‌ترین راهکار‌های شکوفایی اقتصادی مجلس قوی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نقش انتخاب در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها غیرقابل انکار است. همچنین انتخابات در نظام مردم‌سالار کارکردهای ممتازی دارد که اهمیت انتخابات و ضرورت توجه به آن را بیش از پیش آشکار می‌کند.

وی ادامه داد: اهمیت انتخاب زمانی بیشتر می‌شود که بخواهیم افرادی را انتخاب کنیم که هم برای پیشبرد نظام اسلامی مهم است و هم نقش بسزایی در تمدن سازی و شکل‌گیری ظهور حضرت مهدی(عج) دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: مردم با حضور خود در انتخابات هم به خودشان هم به آینده فرزندشان و هم به بالا بردن سطوح مختلف سیاسی اقتصادی فرهنگی و مهمتر از همه این‌ها در پردازش جامعه برای نسل آینده کمک بسزایی می‌کنند و تاریخ در مورد ما فقط در یک صورت قضاوت می‌کند و آن انتخاب ما است.

حجت‌الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه همگان، از زن و مرد پیر و جوان باید برای حضور حداکثری تلاش کنند، گفت: اگرچه مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد ولی امروز با توجه به اهمیت موضوعات ذکر شده اگر بخواهیم باری از مشکلات را به صورت اساسی و جدی حل کنیم و به شکوفایی اقتصادی برسیم یکی از مهم‌ترین راهکارهای شکوفایی اقتصادی در برون رفت از گرانی‌ها و تورم، مجلس قوی است.

وی افزود: همه می‌بایست با تمام توان ضمن مشارکت در انتخابات، دیگران را هم به حضور در انتخابات دعوت کنند و از سوی دیگر انتخاب براساس شایستگی باشد تا اصلح‌ترین افراد انتخاب شوند تا بتوانند در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری پیشران کشور باشند.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: امروز شایسته کسی است که علاوه بر ایمان، تقوا، تخصص و تعهد لازم، کارآمد باشد یعنی غیر از آنکه وقت خاصی را برای حل مشکلات و معضلات مردم و جامعه می‌گذارد در تمام زمان دغدغه رفع مشکلات مردمی را در اولویت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها