مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه:

شرکت‌کنندگان در اعتکاف را نسل جوان و نوجوان تشکیل می‌دهند

حجت‌الاسلام محمدی گفت: امروز شرکت‌کنندگان اعتکاف بیشتر از نسل جوان و نوجوان هستند و این باعث خشنودی و افتخار است و این امر نشان می‌دهد که علاقه و عشق به مبانی اسلامی و عمل به دستورات دینی در نسل جوان ما زیاد است.
کد خبر: ۶۴۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ - 27January 2024

امروز شرکت‌کنندگان اعتکاف بیشتر از نسل جوان و نوجوان هستند و این باعث خشنودی و افتخار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی محمدی» طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سرتاسر ایران اسلامی مانند شهرستان ساوه مراسم اعتکاف با حضور بسیاری از نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است و شور و حال جوانان غیرقابل توصیف است.

وی افزود: یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی که قطع به یقین دشمن ما را ناامید کرده و رژیم منحوس صهیونیستی را از صفحه روزگار بیرون می‌کند، همین حضور پرشور جوانان در اعتکاف و مراسم‌های دینی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: گنجینه معنوی اعتکاف به برکت انقلاب اسلامی ایران احیاء شد و دامنه آن در حال گسترش است؛ امروز شرکت‌کنندگان اعتکاف بیشتر از نسل جوان و نوجوان هستند و این باعث خشنودی و افتخار است و این امر نشان می‌دهد که علاقه و عشق به مبانی اسلامی و عمل به دستورات دینی در نسل جوان ما زیاد است.

حجت‌الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه ثمرات اعتکاف باید در تمام ایام سال حفظ شود، خاطرنشان کرد: آمادگی برای ورود به ماه مبارک شعبان و رمضان و زدودن زنگار گناه از قلب از برکات اعتکاف است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها