قنادباشی: اسرائیل عامل اصلی سلطه غرب بر منطقه غرب آسیاست

کارشناس مسائل منطقه گفت: هرگونه ترور و جنایتی در منطقه با هدف ایجاد و گسترش ناامنی، بی ثباتی، تنش و تامین امنیت اسرائیل با نقش اصلی آمریکا صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۴۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷ - 25January 2024

قنادباشی: اسرائیل عامل اصلی سلطه غرب بر منطقه غرب آسیاستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، جعفر قنادباشی کارشناس مسائل منطقه درباره حملات اخیر رژیم صهیونیستی منطقه به پایگاه‌های آمریکا اظهار داشت: در حال حاضر هر تحرکی که در منطقه غرب آسیا و حول محور مسائل فلسطین و تحولات سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد به یکدیگر مرتبط است، چه تحرکاتی که از جانب جبهه مخالف محور مقاومت صورت می‌گیرد و چه اقدامات و عملیات‌هایی که از جانب محور مقاومت به منصه ظهور می‌رسد.

قنادباشی با بیان اینکه «رژیم صهیونیستی عامل اصلی استعمار و سلطه غرب بر منطقه غرب آسیا است»، گفت: از لحاظ عملیاتی این مسئله اثبات شد که گروه‌های مختلفی که حول محور مقاومت در کشور‌های مختلف منطقه حضور دارند به صورت منسجم عملیات‌های خود را انجام می‌دهند.

قنادباشی در گفت‌وگویی درباره به شهادت رسیدن چندتن از مستشاران نظامی افزود: با توجه به اینکه آمریکا بزرگترین حامی و پشتیبان جنایات و عملیات‌های تروریستی رژیم صهیونیستی در منطقه و علیه مردم غزه محسوب می‌شود «پایگاه‌های نظامی این کشور در منطقه مورد حملات مکرر و مستمر جبهه مقاومت قرار می‌گیرد».

این کارشناس مسائل منطقه در پایان خاطرنشان کرد: اینکه شاهد هستیم پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشور‌های منطقه مورد هدف قرار می‌گیرد می‌تواند پیامی داشته باشد مبنی بر این که جبهه مقاومت از این واقعیت آگاه است که «هرگونه ترور و جنایتی در منطقه با هدف ایجاد و گسترش ناامنی، بی ثباتی، تنش و تامین امنیت اسرائیل با نقش اصلی آمریکا صورت می‌گیرد».

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار