در شیراز؛

دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی ایثار منطقه ۵ کشوری آغاز به کار کرد

دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی ایثار منطقه ۵ کشوری با حضور آثار هنرمندان از استان‌های «فارس، اصفهان، یزد، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر، هرمزگان و کرمان» در نگار خانه ایثار شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ - 14January 2024
دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی ایثار منطقه ۵ کشوری آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی ایثار منطقه ۵ کشوری امروز، ۲۴ دی با حضور آثار هنرمندان از استان‌های «فارس، اصفهان، یزد، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر، هرمزگان و کرمان» در نگار خانه ایثار شهر شیراز با حضور سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، هنرمندان و سایر مسئولان استانی افتتاح شد.
 
فراخوان دریافت آثار شهریور امسال اعلام شد و قریب به هشت هزار و ۸۰ اثر از شش هزار و ۴۰۰ نفر شرکت کننده به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری اولیه ۱۳۲ اثر در رشته‌های «نقاشی، تذهیب، مینیاتور، نقاشی خط. خوشنویسی، عکاسی، گرافیک (طراحی پوستر)، کاریکاتور، مجسمه سازی» منتخب شد و به نمایشگاه راه پیدا کرد.
 
 داوران این جشنواره «علی تن»، «داوود جلیل‌نژاد» و «غلامرضا راهپیما» بود که پس از داوری نهایی در بخش بزرگسال ۳۸ هنرمند برگزیده و شایسته تقدیر شدند و در بخش دانش آموزی نیز ۳۰ هنرمند شایسته تقدیر شدند.
 
این نمایشگاه از ۲۴ دی‌ماه در نگار خانه ایثار واقع در خیابان فرزدقی (موسسه فرهنگی ورزشی ایثار) برپاشده است و علاقمندان تا ۲۷ دی‌ماه می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.
 
هنرمندان جهت دیدن آثار نمایشگاه به صورت مجازی می‌توانند به سایت نوید شاهد فارس مراجعه کنند همچنین اختتامیه نمایشگاه چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در سالن همایشات آرامگاه سعدی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها