با حضور مسئولین ارشد خوزستان صورت گرفت؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی دومین کنگره ملی شهدای خوزستان در اهواز

نشست هم‌اندیشی دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 07January 2024

برگزاری نشست هم‌اندیشی دومین کنگره ملی شهدای خوزستان در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، نشست هم اندیشی دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این نشست اظهار داشت:  باید نسل جوان کشورمان را هر چه بیشتر و بهتر با شهدای گرانقدرمان آشنا کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل انتقال یابد.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان معرفی شهدای گرانقدر استان به نسل جوان می‌باشد و باید با برنامه ریزی مناسب این کنگره باشکوه خاصی برگزار شود.

«علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه هر شهید یک الگو است، گفت: کنگره ملی شهدای خوزستان بهترین زمان برای معرفی شهداست.

وی یادآور شد: باید با تلاش همگانی یک مراسم ماندگار و باشکوه برای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خوزستان برگزار نماییم.

سردار «محمد علی‌پور» دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای خوزستان نیز در این نشست خبر داد: تاکنون از مجموع ۲۰۰ کتاب که برای این کنگره برنامه ریزی شده، ۱۹۶ کتاب به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به تشکیل ۲۵ کمیته برای برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان افزود: برای استقبال از این کنگره برنامه‌هایی از جمله یادواره شهدا در شهرستان‌ها، بازسازی تصاویر شهدا و نصب دیوارنگاره‌ها و دیوارنویسی با موضوع شهدا در سراسر استان انجام شده است.

دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان، اسفند ماه امسال در اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار