پیشکسوت دفاع مقدس:

مردم «غزه» استقامت و شجاعت را از ملت ایران آموختند

سردار «میرشکار» گفت: مردم مظلوم غزه از ایرانیان استقامت و شجاعت در مقابل ظلم را آموختند که امروز پیروز هستند.
کد خبر: ۶۴۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ - 06January 2024

//////به گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، سردار «علیجان میرشکار» از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت شب گذشته در یادواره سرداران شهید حاج «قاسم سلیمانی» و «سیدرضی موسوی» و شهدای روستای سنگتراشان بخش کلیجانرستاق ساری اظهار داشت: مردم مظلوم غزه از ایرانیان استقامت و شجاعت در مقابل ظلم را آموختند که امروز پیروز هستند.

سردار میرشکار افزود: ملت ایران با درک درست و هوشیاری عمیق، پرچم مبارزه با کفر را که بیش از نیم قرن پیش بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران بپا کرد به زیبائی برافراشته دارند و دشمن نیز به این ادراک رسید که اگر اندیشه امام توسط مردم ایران پیاده شود گفتمان نو که مهدویت است در ایران رقم می‌خورد.

این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا نیز گفتمان امام را درست درک کردند و مانند کوه در مقابل جنگ سخت و نرم استوار ایستادند و همچون شهید «قاسم سلیمانی» از پست و مقام و قدرت و ثروت و دنیا گذشتند و تزلزل پیدا نکردند و پیروز شدند.

سردار میرشکار گفت: ایستادگی و مقاومت در دوران دفاع مقدس باعث شد که امروز فرزندان ما بعد از چند سال از جنگ باز هم بعنوان مدافع حرم وطن امنیت در مقابل دشمن داخلی و خارجی با ایستادگی و مقاومت و شهادت از این مملکت و مردم دفاع می‌کنند.

وی وظیفه نسل جدید را شناخت دشمن بر اساس تفکر و گفتمان دشمن شناسی امام برای خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمن عنوان و خاطرنشان کرد: مردم جهان امروز همانند مردم غزه استقامت در مقابل ظلم را از ایرانیان پیروز آموختند و پیروز شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار