امام جمعه موقت ساری:

«بصیرت» و «دشمن شناسی» مردم حماسه ۹ دی را رقم زد

حجت الاسلام «شفیعی دارابی» گفت: «بصیرت»، «دشمن شناسی» و «وقت شناسی» مردم ولایتمدار حماسه ۹ دی را رقم زد.
کد خبر: ۶۴۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ - 29December 2023

«بصیرت» و دشمن شناسی» مردم حماسه ۹ دی را رقم زد/ خدمت به مردم هدف نامزد‌های انتخابات باشدبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسین شفیعی دارابی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تاکید بر تقوای الهی و بهره گیری از ثمرات آن، تقوای الهی را سرمایه و توشه دانست و اظهار داشت: تقوا سنگری است که آبروی انسان را حفظ می‌کند و پیروزی را درپی دارد.

وی با تسلیت شهادت سردار «سید رضی موسوی» و بیان اینکه بار‌ها طرح ترور این شهید در دستور کار دشمن قرار داشت، افزود: شهید موسوی ۳۰ سال در عرصه مقاومت در سوریه و لبنان خدمات دهی می‌کرد و مردم نیز در آئین تشییع این شهید سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه موقت ساری به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از زنان و دختران مؤمن و انقلابی اشاره کرد و سخنان ایشان را بکر و مدبرانه دانست و گفت: یکی از پیام‌های معظم له درباره انتخابات بوده است که بر سه محور تاکید کردند.

وی با اظهار اینکه مسؤلان وظیفه دارند بستر انتخابات را بر اساس قانون پیش برند، بیان کرد: از مسؤلان انتظار می‌رود کارکرد‌ها را ببینند و از هیاهوی سران برخی احزاب و گروه‌ها در داخل و خارج هراسی نداشته باشند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با تاکید بر اینکه نباید از گروه‌های ضد انقلاب و معاند هراسید، تصریح کرد: نامزد‌های انتخابات با قصد خدمت وارد میدان شوند و حضور پررنگ در عرصه انتخابات انتظار از مردم است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در انتخابات برای چندمین بار پوزه استکبار به خاک مالیده می‌شود و انتخابات پرشور خواهیم داشت، حضور در این عرصه را لازم دانست.

این مسئول با بیان اینکه حماسه ۹ دی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برخواسته از بصیرت، دشمن شناسی و وقت شناسی است، اذعان داشت: ۹ دی سال ٨٨ سند ماندگار بیعت مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و تبلور آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام شفیعی دارابی افزود: مردم با بصیرت و مجاهدت طرحی که دشمن برای براندازی این انقلاب برنامه ریزی کرده بود را خنثی کردند.

وی با اشاره به ١٣ دی سالروز گرامیداشت چهارمین سالگرد سردار شهید «سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، بیان کرد: حضور مردم در مراسم این دو شهید گرانقدر سبب سرلوحه قرار دادن فرهنگ و مکتب حاج قاسم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها