نماینده مجلس شورای اسلامی:

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء پیشرو در دریافت گواهینامه‌های استاندارد است

شاکری گفت: گواهینامه‌های متعدد استاندارد در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود که در این رابطه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دریافت این گواهینامه‌ها پیشرو است.
کد خبر: ۶۳۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 24December 2023

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پیشرو در دریافت گواهینامه‌های استاندارد استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «اقبال شاکری» عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین اهدای گواهینامه بین‌المللی مدیریت پروژه به هلدینگ تخصصی نیرو قرارگاه سازندگی‌ خاتم‌الانبیاء که در محل این هلدینگ برگزار شد، اظهار داشت: حدود ۷۰ هزار پروژه ناتمام در کشور داریم که علت آن حجم عظیم مالی و دستگاه‌های متعدد برای انجام این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: برای ترویج مدیریت پروژه فعالیت‌های مستقیم مانند آموزش و غیر مستقیم مانند رتبه بندی و اعطای گواهینامه‌های استاندارد ملی و بین المللی می‌گیرد که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در رابطه با دریافت چنین گواهینامه‌ها و استاندارد‌ها در کشورمان پیشرو است.

شاکری افزود: هدف از اعطای چنین گواهینامه‌ها و جوایز مورد اشاره، شناساندن موفقیت‌های قرارگاه در داخل و خارج از کشور است؛ علاوه بر ترویج مدیریت پروژه، معرفی افراد موفق در مدیریت پروژه هم دنبال می‌شود.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار