در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: هدف آمریکا از وتوی قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در غزه/ رفتار‌ دوگانه غربی‌ها به یک اصل در دکترین سیاست خارجی مبدل شده است

مشکینی گفت: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌دانند که هیچ یک از اهدافشان محقق نمی‌شود و به همین دلیل قطعنامه توسط آمریکایی‌ها وتو شد تا رژیم صهیونیستی در موقعیت برتر قرار بگیرد و ابتکار عمل با صهیونیست‌ها باشد.
کد خبر: ۶۳۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۲ - 13December 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: هدف آمریکا از وتو قطعنامه ایجاد شرایط مناسب برای رژیم صهیونسیتی بود/ اهداف دشمنان مقاومت محقق نمی‌شود«محمود عباس‌زاده مشکینی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به معیار‌های دوگانه غربی‌ها در مواجه با نسل‌کشی در غزه اظهار داشت: رفتار‌های غربی‌ها براساس استاندارد‌های دوگانه امروز به یک اصل اساسی در دکترین سیاست خارجی غرب مبدل شده است و جالب اینکه غربی‌ها این موضوع را به صراحت بیان می‌کنند.

عباس‌زاده مشکینی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با وتوی قطعنامه اخیر به دنبال شرایطی هستند تا رژیم صهیونیستی در موقعیت برتر در صحنه قرار گیرد و بتواند امتیازات بیشتری اخذ کند. در این جنگ غربی‌ها با تمام توان به کمک رژیم صهیونیستی آمده‌اند، حتی صحنه نبرد را فرماندهان آمریکایی مدیریت می‌کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معتقدم به تمام جهان اثبات شده است که نتیجه مدنظر آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه حاصل نمی‌شود، طبیعتاً یک تجربه بسیار افتضاحی برای رژیم صهیونیستی در این شرایط رقم خورده است.

وی افزود: غربی‌ها با حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی اولا درصدد هستند تا آزادیخواهان و مخالفان رژیم نامشروع صهیونیستی را بهراسانند که این توهم امکان پذیر نیست، ثانیا می‌خواهند مطالبه حذف رژیم صهیونیستی از جغرافیای عالم به عنوان یک رژیم جعلی نامشروع برای همیشه را منتفی کنند.

عباس زاده مشکینی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌دانند که هیچ یک از اهدافش محقق نمی‌شود و به همین دلیل قطعنامه توسط آمریکایی‌ها وتو شد تا رژیم صهیونیستی در موقعیت برتر قرار بگیرد و ابتکار عمل با صهیونیست‌ها باشد.

وی افزود: حماس در خانه خود جنگ می‌کند و کسی که در خانه می‌جنگد هم قدرت دارد و هم ابتکار عمل را در دست دارد، این نکته را نباید فراموش کنیم که حماس هیچ گزینه‌ای هم جز مقاومت ندارد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار