جنبش نجباء: مقاومت نظامی برای اخراج آمریکا حق مشروع ملی است

جنبش نجباء در بیانیه‌ای با حمایت از مواضع نخست‌وزیر عراق، اعلام کرد که مقاومت نظامی برای اخراج اشغالگران حق مشروع ملی است.
کد خبر: ۶۳۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ - 11December 2023

جنبش نجباء: مقاومت نظامی برای اخراج آمریکا حق مشروع ملی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، همزمان با سالروز پیروزی عراق بر داعش، جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه‌ای بر ادامه مقاومت تا زمان پایان اشغالگری آمریکا تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: «داعش، دست‌پرورده و جزئی از پروژه آمریکا برای نابودی کشور، ساقط کردن دولت و ساختار سیاسی عراق بود. ضمن اعلام خرسندی و حمایت از موضع نخست‌وزیر محترم مبنی بر اینکه هیچ‌کس اجازه ندارد خود را قیّم عراق معرفی کند، واضح است که این قضیه مصداقی جز آمریکای شرور ندارد.»

این گروه مقاومت عراقی افزود: «آن‌ها به‌دنبال تحمیل سلطه خود بر عراق و نهاد‌های دولتی، نقض حاکمیت ملی و تجاوز به سرزمین ما هستند؛ به‌ویژه سفیرشان که دخالتی آشکارا و مفتضحانه در مسائل داخلی عراق دارد. مقاومت اسلامی از گذشته تا کنون مدافع استقلال و آزادی کشور است، در این مسیر جان‌فشانی کرده و همواره پشتیبان حاکمیت عراق بوده و خواهد بود.»

نجباء تأکید کرد: «ایثارگری مقاومت در این مسیر ادامه دارد تا زیاده‌خواهی آمریکا و هرکسی که توهم قیمومت عراق را در سر می‌پروراند، متوقف شود.»

طبق بیانیه این گروه مقاومت عراقی، تحقق این هدف باید در دو مسیر پیگیری شود؛

یک: تحرک جدی از سوی دولت، جریان‌های سیاسی و پارلمان برای مهار سفیر شرور آمریکا و اخراج اشغالگران؛ علی‌الخصوص که نمایندگان مجلس پیش‌تر قانون اخراج نیرو‌های بیگانه را به تصویب رسانده و ملت نیز با تظاهرات میلیونی خود آن را تأیید کرده است. کافی است دولت با ارسال نامه‌ای، به آمریکایی‌ها اعلام کند که نیازی به وجودشان ندارد.

دو: مقاومت نظامی برای اخراج اشغالگران؛ این حق مشروع ملی است و هیچ‎کس نمی‎تواند در برابرش بایستد؛ مگر اینکه مزدور اشغالگران باشد. مقاومت اسلامی با افتخار، مسئولیت مقابله نظامی را عهده‌دار شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها