مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

حضور در یادواره‌های شهدا خنثی‌کننده حیله‌های دشمنان است

سردار «اشتری» با بیان اینکه حضور در یادواره‌های شهدا سبب می‌شود تا جامعه از آسیب‌ها در امان بماند، گفت: این حضور و ادامه دادن راه و اندیشه‌های شهدا، آسیب‌ها و حیله‌های دشمنان را خنثی می‌سازد.
کد خبر: ۶۳۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ - 09December 2023

حضور در یادواره‌های شهدا خنثی کننده حیله‌های دشمنان است/ حضور در پای صندوق‌های رأی لبیک گفتن به شهیدان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، هفتمین یادواره شهید مدافع حرم «محرمعلی مرادخانی» امشب با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس همراه با آیین وداع با پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن برگزار شد.

سردار سرتیپ «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: میزبان این یادواره‌ها خود شهدا هستند و اگر اراده‌ی آنان نبود، توفیق حضور در محفل انان نصیبمان نمی‌شد.

وی افزود: شرکت در مراسم شهدا، مایه عزت و آبروی ماست و این ما هستیم که نیازمند شهدا هستیم.

سردار اشتری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اضافه کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

این مسئول با تاکید بر اینکه شهدا بهترین سرمایه‌ی خودشان یعنی جانشان را فدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: آرامش، آسایش و امنیت کشور و منطقه مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا بوده و ادامه ندادن آرمان‌های آنان اجحاف به خون مقدسشان است.

وی با بیان اینکه حضور در یادواره‌های شهدا سبب می‌شود تا جامعه از آسیب‌ها در امان بماند، اظهار داشت: این حضور و ادامه دادن راه و اندیشه‌های شهدا، آسیب‌ها و حیله‌های دشمنان را خنثی می‌سازد.

سردار اشتری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مرادخانی تصریح کرد: شهید مرادخانی در تمام دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشت و خاک و ارز و ناموس کشور دفاع کرد.

وی ادامه داد: پس از جنگ سال‌ها در سپاه پاسداران خدمت کرد و پس از بازنشستگی نیز برای دفاع از حرم اهل بیت به سوریه رفته و به مقام شهادت نائل آمد.

این مسئول گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، جنگ به داخل کشور کشیده می‌شد.

وی با اشاره به جنگ رژیم اسرائیل با غزه افزود: رژیم غاصب اسرائیل وحشیانه هر روز مردم بی‌دفاع غزه را بمباران می‌کند و ۷۰ درصد شهدای آن زنان و کودکان هستند و این در حالی که کشور‌های مدعی حقوق بشر مانند آمریکا از این رژیم کودک کش حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: اما در مقابل، این رژیم تا دندان مسلح، مجموعه جهادی حماس با تاسی از شهدای ما بویژه شهید قاسم سلیمانی و امثال شهید مرادخانی‌ها در مقابل این حملات ایستاده‌اند.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: معیار‌های انتخاب اصلح توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخص شده است، ولی حضور در پای صندوق‌های رأی لبیک گفتن به شهیدان است و این وظیفه بزرگی برعهده ما است.

سردار اشتری با بیان اینکه ما به گذشته خود افتخار می‌کنیم و به آینده امیدوار هستیم، گفت: مراقب باشیم که ناامید نشویم زیر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ما به قله نزدیک هستیم و ما راه رفتیم و فشار‌ها را تحمل کردیم و این انقلاب به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها