در جلسه رؤسای ستاد‌های اجرایی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس؛

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: مردم دنیا امروز به مظلومیت غزه ایمان و اعتقاد پیدا کرده‌اند/ فرهنگ دفاع مقدس به الگویی جهانی مبدل شده است+ فیلم

جعفری با بیان اینکه مردم دنیا امروز به حقانیت مردم غزه ایمان و اعتقاد پیدا کرده‌اند، گفت: مظلومیت مردم غزه و ظلم صهیونیست‌ها قلب مردم جهان و ملت‌های آزادی‌خواه را به درد آورده است که در این راستا اجماع جهانی در سراسر دنیا علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم غزه قابل توجه و امیدآفرین است.
کد خبر: ۶۳۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ - 05December 2023

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هفتمین جلسه رؤسای ستاد‌های اجرایی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت سازمان‌ها و نهاد‌های کشوری، صبح امروز (سه‌شنبه) و با حضور مسئولان و مدیران کشوری و لشکری، به میزبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

«علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این جلسه طی سخنانی با تمجید از فعالیت وزیر و مجموعه وزارت صمت در حوزه دفاع مقدس و مقاومت، با اشاره به جنگ غزه و با بیان اینکه، امروز مظلومیت مردم غزه و ظلم صهیونیست‌ها قلب مردم جهان و ملت‌های آزادی‌خواه را به درد آورده است، اظهار داشت: اجماع جهانی در سراسر دنیا علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم غزه بسیار قابل توجه و امیدآفرین است.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: مردم دنیا امروز به مظلومیت غزه ایمان و اعتقاد پیدا کرده‌اند/ فرهنگ دفاع مقدس به الگویی جهانی مبدل شده است

معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: این جنگ برکاتی را هم برای محور مقاومت و دنیای اسلام به همراه داشته است که شکست پروژه اسلام‌هراسی، توسعه فرهنگ مقاومت در جهان و همبستگی و همگرایی جبهه مقاومت از جمله این توفیقات است.

وی خاطرنشان کرد: در این روز‌ها شاهد هماهنگی و حضور قدرتمند یمنی‌ها در میدان جنگ هستیم؛ همچنین نیروهای مقاومت اسلامی در عراق و سوریه هم توفیقات بزرگی را رقم زده‌اند.

جعفری با بیان اینکه، امروز دنیا صدای مظلومیت مردم فلسطین و سَبُعِیّت صهیونیست‌ها را شنیده است، اضافه کرد: امروز دنیا در جریان جنایت‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته و نقابی که آن‌ها از هولوکاست برای خود ساخته بودند کنار رفته است، ازاین‌رو مردم دنیا امروز به غزه ایمان و اعتقاد پیدا کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: مردم دنیا امروز به مظلومیت غزه ایمان و اعتقاد پیدا کرده‌اند/ فرهنگ دفاع مقدس به الگویی جهانی مبدل شده است

وی عنوان کرد: در روز‌های ابتدایی جنگ غزه شاهد بودیم که صهیونیست‌ها با فعالیت‌های رسانه‌ای، گروه‌های مقاومت فلسطینی را به تروریسم متهم کرده بودند که با روشنگری رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی و آگاهی مردم در سراسر جهان ورق برگشت و تمامی معادلات‌شان به هم خورد.

معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه، پیروزی مردم قهرمان غزه جز با مقاومت و ایستادگی حاصل نمی‌شد، تصریح کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم، مقاومت ملت شریف ایران، به‌ویژه هموطنان مرزنشین ما در شهرهای آبادان، دزفول، خرمشهر، ایلام، سنندج و بسیاری دیگر از نقاط مرزی که ایستادگی مردمان آنها و ترک نکردن خانه‌هاشان نوید پیروزی را به بار آورد.

جعفری ادامه داد: امروز شاهدیم که مردم عراق، سوریه، یمن و بسیاری از کشورها با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس ما موفقیت‌های فراوان و بی‌نظیری در جهت استقلال و ایستادگی خود به‌دست آورده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: مردم دنیا امروز به مظلومیت غزه ایمان و اعتقاد پیدا کرده‌اند/ فرهنگ دفاع مقدس به الگویی جهانی مبدل شده است

به گزارش دفاع‌پرس، سرهنگ «مجید جوشقانی» معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و معاونین و مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، از حاضرین در این جلسه بودند.

همچنین؛ «برگزاری مراسم سراسری تشییع ۲۵۰ شهید گمنام»، «ارائه برنامه‌های پیشنهادی برای صدبرابری فعالیت‎‌های فرهنگی هنری حوزه دفاع مقدس و مقاومت»، «ارائه برنامه‌های پیشنهادی برای سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی» و «گزارشی از عملکرد سازمان‌ها و نهاد‌های کشوری در سامانه سادم ۱۴۰۲» از جمله محور‌هایی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار