حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

جانشین فرمانده فراجا: لزوم برنامه‌ریزی برای برقراری امنیت انتخابات/ دشمن به‌دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی در کشور است

سردار رضایی با تاکید بر اینکه فرماندهان باید برای امنیت انتخابات برنامه‌ریزی کنند، گفت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات قطعا دشمن درصدد است که با برنامه‌ریزی این موضوع را با امکانات موجود به سمت انحراف بکشاند.
کد خبر: ۶۳۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۸ - 29November 2023

جانشین فرمانده فراجا: لزوم برنامه‌ریزی برای برقراری امنیت انتخابات/ دشمن به‌دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی در کشور استسردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با تاکید بر برخورد جدی با اراذل و اوباش اظهار داشت: در این خصوص هیچ‌گونه کوتاهی قابل قبول نیست و باید تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راس امور باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم بهره می‌برد، گفت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات نیز قطعا دشمن در صدد است که با برنامه‌ریزی این موضوع را با امکانات موجود به سمت انحراف بکشاند.

جانشین فرمانده فراجا اضافه کرد: اشراف بر اقدامات دشمنان و اراذل و اوباش و مقابله با اقدامات آنها از جمله مواردی است که باید مورد اهتمام تمام فرماندهان انتظامی استان‌ها باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره برخورد با خودروهای شوتی گفت: برخورد با خودروهای شوتی به عنوان یک دغدغه مهم و همچنین برقراری نظم، امنیت و آرامش و استمرار آن یک وظیفه ذاتی و قانونی است که بر عهده مجموعه انتظامی کشور قرار دارد که نباید در این امر مهم لحظه‌ای غفلت کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار