در آیین الحاق ناوشکن دیلمان به نیروی دریایی ارتش؛

رئیس مرکز ساخت شناوری نیروی دریایی ارتش: به‌کارگیری بیش از یک میلیون قطعه در ناوشکن «دیلمان»/ روزآمدی و سرعت بالا از ویژگی‌های ناشکن دیلمان است

ناخدایکم اسکندی با بیان اینکه روزآمدی، چابکی، قدرت مانور و سرعت بالا از ویژگی‌های ناشکن دیلمان است، گفت: برای ساخت ناوشکن دیلمان ۹۵۰ هزار نفر ساعت در مدت زمان چهار سال تلاش کردند.
کد خبر: ۶۳۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ - 27November 2023

رئیس مرکز ساخت شناوری نیروی دریایی ارتش: به‌کارگیری یک میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه و سامانه در ناوشکن دیلمان/ روزآمدی، چابکی، قدرت مانور و سرعت بالا از ویژگی‌های ناشکن دیلمان استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ناخدا یکم «داریوش اسکندری» رئیس مرکز ساخت شناوری نیروی دریایی ارتش صبح امروز (دوشنبه) در آیین الحاق ناوشکن بومی «دیلمان» به نیروی دریایی ارتش که با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش و جمعی از مقامات عالی‌رتبه لشکری و کشوری در بندر انزلی برگراز شد، با بیان اینکه امروز دستاوردهای نیروهای مسلح خصوصاً نیروی دریایی ارتش در حوزه نظامی و دفاعی نماد بازدارندگی است، اظهار داشت: امروز با تلاش کارکنان نیروی دریایی ارتش، صنعتگران کشور و متخصصین کشور و جوانان در شرکت‌های دانش‌بنیان، شاهد الحاق ناوشکن تمام‌ایرانی دیلمان هستیم.

ناخدا یکم اسکندری با بیان اینکه روزآمدی، چابکی، قدرت مانور و سرعت بالا از ویژگی‌های ناوشکن دیلمان است، گفت: برای ساخت ناوشکن دیلمان ۹۵۰ هزار نفر ساعت در مدت زمان چهار سال تلاش کردند.

رئیس مرکز ساخت شناوری نیروی دریایی ارتش افزود: یک میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه و سامانه در ناوشکن تمام‌ایرانی دیلمان به‌کارگیری شده است.

وی گفت: این ناوشکن توانایی پاسخ سریع به تهدیدات را دارد و الحاق و بهره‌برداری از ناوشکن دیلمان نویدبخش این است که جوانان تحریم را در هم شکستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها