مهدی خدادادی نویسنده کتاب:

وقت بیشتری را صرف مطالعه کتاب کنیم

خدادادی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی فرهنگ چون هوایی است که در آن تنفس می کنیم و مسئولین با تأسی از این کلام باید خود را ملزم به ترویج کتاب بدانند چرا که کتاب بستر متعالی فرهنگ است.
کد خبر: ۶۳۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 25November 2023

وقت بیشتری را صرف مطالعه کتاب کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «مهدی خدادادی» نویسنده کتاب من «عبدالله خسروی هستم» در آئین رونمایی این کتاب در فرهنگسرای آیینه اراک اظهار داشت: کتابها تنها برای رونمایی نیست لذا از همه حاضرین در این جمع درخواست دارم تا فرصت بیشتری را صرف مطالعه کتاب داشته باشند.

وی با بیان اینکه در نگارش این کتاب جمعی از همرزمان و دوستان شهید خسروی کمک کننده بودند، افزود: این کتاب با تکنیک «خود نوشت» نگارش شده است.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرهنگ چون هوایی است که در آن تنفس می کنیم و مسئولین با تأسی از این کلام می بایست خود را ملزم به ترویج کتاب بدانند چرا که کتاب بستر متعالی فرهنگ است.

عبدالله خسروی از شهدای مدافع حرم استان مرکزی در اراک است که در سال ۱۳۴۵ در اراک پا به عرصه وجود گذاشت و از سن ۱۵ سالگی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد.

شهید خسروی فرمانده اطلاعات عملیات در جنگ بود و در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ حضور داشت و در بسیاری از میدان‌های نبرد ایستادگی کرد و مقاومت را به معنای واقعی عملیاتی کرد.

او سپس برای دفاع از حرم آل الله عازم سوریه شد و یکی از نیروهای تأثیرگذار در آزادسازی تدمر بود و سرانجام سردار شهید عبدالله خسروی سال ۹۶ در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار