در سومین یادواره شهدای بسیجی شهرستان اراک؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش: جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه از قدرت و اقتدار برخوردار است

امیر سرتیپ حیدری گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه از قدرت و اقتدار برخوردار است و این اقتدار را به برکت وجود امامین انقلاب کسب کرده و امامین انقلاب نیز این قدرت را از خداوند گرفتند.
کد خبر: ۶۳۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 23November 2023

جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه از قدرت و اقتدار برخودار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در سومین یادواره شهدای بسیجی شهرستان اراک اظهار داشت: افرادی که وظایف خود را به درستی انجام دهند دارای مقام و ارزش و مسئولیت بیشتری خواهند بود و به همین ترتیب هر افسری که به نحو احسن فعالیت کند دارای مسئولیت بیشتری خواهد بود.

وی افزود: قدیر صیغه مبالغه از قدرت است و قدرت بی‌نهایت در اختیار خداست و خداوند نیز قدرت خود را به بندگانی که استطاعت پذیرش قدرت را دارند منتقل می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، نهضت انقلاب را عهده‌دار شد و در بیانات خود فرمودند: «انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به مثابه بعثت ثانوی است» که این فرمایش رهبری به معنای بعثت پس از پیامبر اکرم (ص) است.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی قدرت خود را با اخلاص در عمل از خداوند یافت و بسیجیان را به عنوان لشکر مخلص خداوند معرفی کرد به این دلیل که برای رضایت خداوند پای کار اسلام و انقلاب اسلامی آمدند.

این مسئول گفت: بسیج عبارت است از تعدادی انسان فرهیخته ولایتمداری که در هر صحنه‌ای حاضر هستند و برای اجابت امر صراط مستقیم در میدان نبرد تلاش می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروزه مقتدای عظیم‌الشان ما وعده کرده که استکبار جهانی نابود خواهد شد و تحقق این وعده نزدیک است.

وی تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه از قدرت و اقتدار برخوردار است و این اقتدار را به برکت وجود امامین انقلاب کسب کرده و امامین انقلاب نیز این قدرت را از خداوند گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار