بیانیه اداره کل حفظ آثار کرمان به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج تفکری الهی است که ریشه در فرهنگ عاشورا و شهدا دارد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۳۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ - 22November 2023

بسیج تفکری الهی است که ریشه در فرهنگ عاشورا و شهدا دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 

تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ۵۸ به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که با گذشت ۴۱ سال از حیات پر ثمر آن شاهد برکات این شجره طیبه در عرصه‌های مختلف نظام هستیم.

بسیج تفکری الهی است که ریشه در فرهنگ عاشورا و آرمان‌های پاک امام و شهدا داشته و توانسته از اول انقلاب تاکنون با عبور از گذرگاه‌های سخت و پرفتنه تاریخی و مقابله با استکبار جهانی سربلند و سرافراز، عزت و اقتدار را برای ملت عزیز ایران اسلامی به ارمغان آورد و الگویی روشن برای کشور‌های منطقه باشد.

امروز در فضایی که مستکبران عالم، از همه خط قرمزهای ارزش های الهی و کرامت انسانی به ویژه علیه مردم مظلوم فلسطین عبور کرده اند و رژیم کودک کُش صهیونیستی با حمایت شیطان بزرگ و اذناب آن، نسل کشی را پیشه این روزهای خود ساخته، نعمت وجود بسیج بیش از هر زمان دیگری، پررنگ و مایه نگرانی جهانخواران دشمن بشریت، شده است.

فرهنگ و تفکر بسیجی که امروز فراتر از جغرافیای کشورمان درعرصه‌های ظهور مقاومت اسلامی منطقه تبلور پیدا کرده است، منجر به تغییر معادلات و موازنه نبرد به نفع جبهه ضد صهیونیستی و مقاومت ضد تروریسم شده است به گونه‌ای که روند تحولات میدانی کشورهای عراق، سوریه و یمن با تروریست‌های تکفیری، دستاوردهای سترگی را برای ارتش و نیروهای مردمی آنان به ارمغان آورده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ضمن گرامی‌داشت و تبریک این ایام به تمام بسیجیان و جهادگران ایران اسلامی، در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و شهدای راه اسلام به ویژه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» سیدالشهدا مقاومت تجدید میثاق می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار