فرماندار فامنین:

تفکر و اندیشه بسیجی باید در بین مردم رواج پیدا کند

«حسینی» با تاکید براینکه باید در بین مردم غفلت از تفکر و اندیشه بسیجی وجود نداشته باشد، گفت: مردم شهرستان فامنین در عرصه ایثار و شهادت پیشگام بودند و مصداق واقعی ایثار، شهادت، بسیج و بسیجی هستند.
کد خبر: ۶۳۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ - 20November 2023

تفکر و اندیشه بسیجی باید در بین مردم رواج پیدا کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامین در مراسم دیدار و تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی نخبگان و اقشار بسیج با امام جمعه فامنین با یادآوری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درخصوص بسیج و فرمان امام خمینی (ره) درخصوص سالروز تأسیس بسیج، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرموده‌اند که اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

وی با تاکید براینکه باید در بین مردم غفلت از تفکر و اندیشه بسیجی وجود نداشته باشد، افزود: مردم شهرستان فامنین در عرصه ایثار و شهادت پیشگام بودند و مصداق واقعی ایثار، شهادت، بسیج و بسیجی هستند.

حسینی با قدردانی از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در راستای پیشبرد اهداف بسیج، تصریح کرد: این فعالیت‌ها در دورترین روستاهای شهرستان امید‌ آفرین بوده است.

در این جلسه سرهنگ «ربانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فامنین نیز به بیان مطالبی در‌خصوص برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج در شهرستان پرداخت و متذکر شد: در هفته بسیج ۸۶ برنامه فرهنگی، اجتماعی ،هنری و ورزشی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها