در همایش «سفیران پیام‌آور عاشورا»؛

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس: مقاومت مردم غزه نابودی رژیم صهیونیستی را اثبات می‌کند

مجتهدزاده گفت: پیش‌بینی نابودی اسرائیل در آینده نزدیک برای برخی غیرقابل باور بود، اما مقاومت مردم غزه ثابت کرد که بنیان رژیم صهیونیستی واقعا از خانه عنکبوت سست‌تر است.
کد خبر: ۶۳۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ - 20November 2023

مقاومت مردم غزه نابودی رژیم صهیونیستی را اثبات می‌کندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان امروز (دوشنبه) در همایش سفیران پیام‌آور عاشورا که با حضور خواهران شهدا و به همت این سازمان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد، با تبیین نقش زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: خواهران ما در طی هشت سال دفاع مقدس توانستند با حمایت از برادران این راه را ادامه دهند. خانواده شهدا گفتمان حاکم بر جامعه را به گفتمان ایثار تبدیل کردند. چنانچه همان حس فداکاری و ایثار را در اتفاقات امروز جامعه نیز به نمایش گذاشتند. مشارکت و همدلی و همیاری خواهران شهدا در اتفاقاتی نظیر کرونا مثال زدنی بود همچنین دیدار با جانبازان و مدافعان امنیت و خانواده هایشان باعث ایجاد حس امید در آن‌ها بود.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس همچنین ضمن تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت و تسلیت به مناسبت شهادت زنان و کودکان غزه اظهار داشت: پیش بینی نابودی اسراییل در آینده نزدیک برای برخی غیر قابل باور بود، اما مقاومت مردم غزه ثابت کرد که رژیم صهیونیستی واقعا از خانه عنکبوت سست‌تر است.

حمله حماس به رژیم صهیونیستی یک غافلگیری بزرگ بود

در ادامه نرگس قدیریان فعال سیاسی و فرهنگی و همسر سفیر ایران در لبنان گفت: ما در مقابل یک جریان شیطانی در جهان قرار داریم که رهبری آن با آمریکاست.

وی افزود: اسراییل برحسب عادت همه امور را پیش بینی، مراقبت و عملیات جاسوسی را انجام می‌دهد و ضربه می‌زند، اما حمله حماس به اسراییل یک غافلگیری بزرگ برای این رژیم بود.

این فعال سیاسی و فرهنگی اظهار داشت: حمله حماس به رژیم اشغالگر یک حرکت کاملا فلسطینی، بکر و بومی بود.

قدیریان ضمن اشاره به تعداد بی سابقه کشته‌ها و اسرای اسراییلی گفت: این عملیات یک ضربه بزرگ امنیتی، نظامی و حیثیتی برای اسراییل محسوب می‌شود.

خانواده شهدا می‌توانند روشنگر نسل جدید باشند

در ادامه دکتر فاطمه قاسم پور رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: عاملی که جمع زنان انقلابی و کنشگر را دور هم جمع می‌کند رویکرد و نگاهی است که حضرت امام (ره) نسبت به حضور و نقش آفرینی زنان داشتند.

وی افزود: تداوم پیام آوری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل جدید مسئله جدی است که ما با آن مواجهیم. قطعا خانواده‌های معظم شهدا با پشتوانه، توان و رویکردی که دارند میتوانند روشنگری نسل جدید را انجام دهند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار